Onko joku paikannimi jota et millään muista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Kun mulla on yks paikka mistä miehen veljen vaimo puhuu silloin tällöin (sen porukat siis asuu siellä) ja mä en tahdo muistaa sitä paikan nimee koskaan.

Siis sen paikan nimi on... tai siis se puhuu aina että "mennään kintaudelle" tai jotain niin mulle tulee aina mieleen kun yritän sitä nimeä muistaa niin rukkaset tai lapaset vaan mieleen :D :xmas:

Tuli vaan näin iltasella mieleen tämmönen...

On. Esimerkiksi jos puhutaan siitä paikasta josta mies hankkii hirsikehikkonsa. Yleensäkin, jos puhutaan jostain tarkasta paikasta jossain. Tai ylipäätänsäkin, jos pitää muistaa sellaista normaalia eksaktia asiatietoa. *keskittyy taas Pasilan katsomiseen*

No siis juu, yks kaveri on kotosin haapajärveltä vai olikos se nyt haapavedeltä tai haapa jotakin.. puhuu murteella ja aina kun joku kysyy että mistä päin x on, niin en sitten koskaan muista.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja P u P u:
No siis juu, yks kaveri on kotosin haapajärveltä vai olikos se nyt haapavedeltä tai haapa jotakin.. puhuu murteella ja aina kun joku kysyy että mistä päin x on, niin en sitten koskaan muista.. :ashamed:

Mulla on muuten tuo ihan sama =)
Meihen ex asuun... no jommassa kummassa noista kut mä en koskaan tiedä että kumpi se oli.
Että jos multa kysyttäis että missä mun veljen lapset asuu niin mä en tietäis =)

Yhteistyössä