Onko joku ollut giganttin avajaisissa tänään,Turussa?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä olin ja taas sekä mulla että miehellä meni pää sekaisin ja ostettiin
-52/sorry 50" tummainen telkkari
-kahviautomatti,joka tekee kaikki kahvit
-2 kahvinkeitintä
-leivinpahdin
-vedenkeitin
-kannettava dvd soitin
-digikamera
:|

Mun porukat ajo siitä aamusella ohi ja sanoivat, että esimerkiksi Gigantin, K-raudan ja Bilteman parkkipaikatkin oli täynnä autoja ja ihmisiä jonossa bussipysäkeille asti. :o Et ilmeisesti porukkaa oli vaivautunut kiitettävästi paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja No ymmärrän kyllä:
kaikki muut shoppailuhulluna mut mitä hittoo teette noin monella kahvinkeittimellä *reps*

mulla on jo kotona 2kpl ja yks mycafe keitin :D niin lisää ostin,mutta 2vanha vein kirputorille ja yks telkkari meijän myös pitää myydä,kun ei se mahdu mihinkään,tai odotta kun toinen kerros valmistu

Alkuperäinen kirjoittaja ni:
Mun porukat ajo siitä aamusella ohi ja sanoivat, että esimerkiksi Gigantin, K-raudan ja Bilteman parkkipaikatkin oli täynnä autoja ja ihmisiä jonossa bussipysäkeille asti. :o Et ilmeisesti porukkaa oli vaivautunut kiitettävästi paikalle.

Juu mekin olimme jonossa yli puol tuntia ja mä ehdin syödä 2keittoa mitä ilmaiseks sielä oli :D

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Mihin asti se Raision gigantti mahtaa olla auki?? :)

Siitä mä en oikein tiedä:),ai niin onkin Raision eikä Turun :ashamed:

Ok.Oisin kans halunnut lähtee sinne kahtelemaan jos siellä enää mitään on jäljellä ;)

on varmasti vielä monta erilaista jäljellä =)

mä halusin ostaa 63 tai 65tummainen telkkari,joku tollainen oli,mutta maksoi 3000 melkein,prkle :D

Meille ostettiin juuri 32 tuumanen tv, enkä mä haluaisi yhtään isompaa. Se olisi mun mielestäni jotenkin niin älyttömän hallitseva elementti olohuoneessa tms. Ellei sit ole joku 40-50 neliön olkkari...:D

Alkuperäinen kirjoittaja hn:
mä halusin ostaa 63 tai 65tummainen telkkari,joku tollainen oli,mutta maksoi 3000 melkein,prkle :D

Meille ostettiin juuri 32 tuumanen tv, enkä mä haluaisi yhtään isompaa. Se olisi mun mielestäni jotenkin niin älyttömän hallitseva elementti olohuoneessa tms. Ellei sit ole joku 40-50 neliön olkkari...:D

meillä on 32 ja se on keittiön seinällä ja tuntu pieneltä mun silmille,myös oli 50 tai 42-48.öh mieheltä pitää kysyä,niin se on/oli olohuonessa,mutta sekin oli mun mielestäni pieni,toi 52 edes pikkusen isompi,mutta 63-65 olisi paras :D

olisin mennyt ja ajettiinkin sinne heti ysiltä kun aukes, mutta silloin oli jo parkkipaikat niin täynnä että olis pitäny auto jättää ikean pihalle joten ajattelin säästää hermojani ja olla menemättä. :D en mä sieltä olis ostanu kun sen nokian pari kymppiä maksavan puhelimen jossa olis radio ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
olisin mennyt ja ajettiinkin sinne heti ysiltä kun aukes, mutta silloin oli jo parkkipaikat niin täynnä että olis pitäny auto jättää ikean pihalle joten ajattelin säästää hermojani ja olla menemättä. :D en mä sieltä olis ostanu kun sen nokian pari kymppiä maksavan puhelimen jossa olis radio ollu.

juu aamulla kuulema oli metsän asti jono :D

Yhteistyössä