V
"vieras"
Vieras
vuoksi? ja miten olette siitä ns. selvinneet? itse ainakin olen niin tunnollinen että asia kaivelee todella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan se tosiasia että kun tulee tarpeeksi poissaoloja niin kyllä siinä esimiehen kuin esimiehenkin kulmat alkavat kohoamaan. Joko työ jää tekemättä tai se revitään muiden selkänahasta.
Kyllähän pomon ilmeiden ja eleiden pitäisi pysyä kurissa aina, kun sairauspoissaolosta on lääkärintodistus.
Itse yhden palvelulaitoksen johtajana uskoisin, että ilme on pysynyt kurissa enkä ole ikinä syyllistänyt poissaoloista. Yhden työntekijän kanssa olen kyllä käynyt välillä vakavia keskusteluja hänen työkykyisyydestään. Tällä työntekijällä on joka ikinen viikko poissaoloja, laskin kerran että toimintakauden aikana oli yli puolet poissa. Toimintavuodessa oli yksi ehjä viikko, kun hän ei ollut kertaakaan poissa. Kyllähän se vähän ihmetyttää, kun työntekijällä ei ole perussairautta, vaan aina eri flunssa, vatsatauti tms. Mutta minkäs teet, kun lääkärintodistus löytyy...
Ihmetteleville tiedoksi, olen nyt äitiyslomalla eli en ole töissä netissä.
Mitäs oisitte ite mieltä jos yhdestä työpäivästä pitäisi maksaa kahdelle ihmiselle?
Mitäs oisitte ite mieltä jos yhdestä työpäivästä pitäisi maksaa kahdelle ihmiselle?
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjän näkökulmasta;26091206:Voin kertoa että harmitti vietävästi maksaa työntekijälle sairaslomapalkkaa kun näin lääkärin sairaslomatodistuksen koodista että sairasloman syy oli abortti.
Kyllähän pomon ilmeiden ja eleiden pitäisi pysyä kurissa aina, kun sairauspoissaolosta on lääkärintodistus.
Itse yhden palvelulaitoksen johtajana uskoisin, että ilme on pysynyt kurissa enkä ole ikinä syyllistänyt poissaoloista. Yhden työntekijän kanssa olen kyllä käynyt välillä vakavia keskusteluja hänen työkykyisyydestään. Tällä työntekijällä on joka ikinen viikko poissaoloja, laskin kerran että toimintakauden aikana oli yli puolet poissa. Toimintavuodessa oli yksi ehjä viikko, kun hän ei ollut kertaakaan poissa. Kyllähän se vähän ihmetyttää, kun työntekijällä ei ole perussairautta, vaan aina eri flunssa, vatsatauti tms. Mutta minkäs teet, kun lääkärintodistus löytyy...
Ihmetteleville tiedoksi, olen nyt äitiyslomalla eli en ole töissä netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjän näkökulmasta;26091206:Voin kertoa että harmitti vietävästi maksaa työntekijälle sairaslomapalkkaa kun näin lääkärin sairaslomatodistuksen koodista että sairasloman syy oli abortti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;26092680:Minä sain keskenmenon ja jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen. Sairaslomatodistuksessa oli koodi abortista, vaikka asia ei todellakaan ollut minun päätettävissäni. Mistä tiedät ettei sun työntekijällä ollut vastaavaa? Ja mitä se edes sinua kaivelee, jos joku tekee abortin? Ajattele jos se työntekijä olisi pitänyt lapsen, ollut raskaana ja sen vuoksi joutunut sairauslomalle vaikka supistusten takia puolesta välistä raskautta. Paljonko sua olis sitten vituttanut?