V
väsynyt
Vieras
Siis niin rankkaa, että tuntuu, ettei enää kauan jaksa! Täällä ei muusta kirjoiteta kuin sikaflunssasta, mutta mahtuisko tänne tämäkin aihe? Vastauksia kaipailisin, mielellään kokemuksiakin, miten pattitilanteesta olette selvinneet?!
Eli luulen että olen lähellä burnoutia. Vaikea selittää, mutta yritetään. Työpaikalla on rankkaa, teen töitä tiukassa tempossa, olen tunnollinen jne. Työni on paineistettua ja vastuullista (no niinhän se yleensä aina
), mutta ei, en ole hoitoalalla. Tämän lisäksi pitää kestää pomon hiillostusta, käskytystä ja välillä suoranaista v**lua. Työssäni ei ole juuri liikkumatilaa, eikä itsenäisyyttä, ja senkin vähän, mitä olen yrittänyt saada, pomo pyrkii yleensä viemään. Ja päälle tulee vinoilua. Joku sanoi minulle, että tuo on työpaikkakiusaamista, mutta en haluaisi uskoa tätä. En mielestäni ole kovin herkkä, ja osaan olla tarvittaessa tiukka. Olen kyllä yrittänyt hakea omaa tilaa ja sanoa silloin tällöin EI yhä kasvaviin vaatimuksiin, mutta se on johtanut konflikteihin pomon kanssa. Pomo kokee tämän varpailleen astomisena ja uhmaamisena.
Mitä teen...? Umpikuja on totaalinen, koska pelkään menettäväni kasvoni...!
Eli luulen että olen lähellä burnoutia. Vaikea selittää, mutta yritetään. Työpaikalla on rankkaa, teen töitä tiukassa tempossa, olen tunnollinen jne. Työni on paineistettua ja vastuullista (no niinhän se yleensä aina
Mitä teen...? Umpikuja on totaalinen, koska pelkään menettäväni kasvoni...!