\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:22 Hoitsu kirjoitti:
kokeiltu on
ja voin vaan sanoa, että yrittäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää ajoissa, että fantasiat ovat parhaita juuri fantasioina!!
Toteutuessaan moni juttu vaihtuu painajaiseksi ja parisuhteen tuhoksi.
Seksileikit ja tosirakkaus eivät sovi yhteen.
Näissä 2+kuka vaan ja mitä vaan leikitään aina tulella!
Ja tehtyä ei saa koskaan tekemättömäksi.
Minä olen tästä samaa mieltä. Ei sillä, etteikö jollain voisi toimia, mutta uskon vakaasti, että useimmilla ei futaa.
Omakohtainen kokemus asiasta jätti jälkeensä rikkoutuneen ystävyyssuhteen ja kolhuja sai myös oma liitto.
Toisella kertaa parinvaihdossa tuli kaveriparisukunnalle ero ko. kokeilun jälkeen, oma liitto oli sen jälkeen oudon tuntuinen pitkään.
Tuli lisäksi itse petettyä omaa kumppania epäonnisen parinvaihdon toisen osapuolen kanssa, joka alkoi hengailla kanssamme oman liittonsa hajottua.
Ja näitä juttuja on tullut eteen muutamia muitakin, toisille tapahtuneita vastaavia.
Onnea matkaan, jos sellaista haluatte kokeilla. Pitää kuitenkin miettiä, kannattaako hyvä suhde uhrata moisen vuoksi.
Vaikka olisi miten vakuuttunut, että kantti kestää, et voi olla varma muista osapuolista - ongelmia voi tulla niinkin läheltä, kuin mieheltäsi/ naiseltasi.
Ja ihan lopulta ei voi olla varma edes itsestään. Vaikka miten kuvittelisi tietävänsä, miten asiaan suhtautuu, voi tosipaikassa mennä luu kurkkuun. Mietipä, miltä näyttää, kun oma kulta voihkii ja kimeurtelee vieraan ihmisen käsittelyssä, kiihottavalta?
Voipi olla. Mutta muista, että kun seksi on ohi, vetäisee vieras vaatteet ylleen ja häipyy. Sinun puolestasi täytyy elää kumppanisi kanssa vielä pitkään, ehkä loppuelämäsi. Mitenkä se suu sitten pannaan?