On kokeiltu.
Istuimme iltaa parin oluen äärellä, minä, mieheni ja kaverimme. Mies on tuntenut tämän kaverin jo ties kuinka kauan, ja minäkin sen vuosikymmenen, kun olemme mieheni kanssa yhdessä olleet. Jotain pientä flirttiäkin silloin tällöin on ollut minun ja kaverin välillä. Kuitenkin olin hämmästynyt, kun mieheni yhtäkkiä ehdotti, että siirtyisimme kolmisin makuuhuoneen puolelle. Hämmennystä ei kuitenkaan kauaa kestänyt, kun ajatus tuntui sopivan kaikille. Voi kyllä, se on mieletön tunne, kun kaksi himokasta miestä häärii kimpussa ja tekee parhaansa tyydyttääkseen.
Olemme mieheni kanssa kokeneet niin hyvät kuin helvetin hankalatkin ajat, erokin on ollut mielessä ihan vakavasti joskus. Ei meitä kuitenkaan eroamaan saa, molemmat ollaan 100% sitoutuneet toisiimme ja perheeseemme. Kai se jostain sieltä kumpuaa, ajatus siitä, että miksei voisi harrastaa kimppaakin, kun lopulta on kuitenkin vain se yksi ja ainoa, jonka kanssa yhdessä elämänsä viettää. Voi kokeilla seksinkin saralla monenmoista, seksi on vain seksiä, mukava harrastus, mutta rakkaus, se on vain yhteen eli omaan kumppaniin. Tunnen, että tuo kokemus oli todellinen rakkauden ja luottamuksen osoitus.
Tuntematonta kolmatta pyörää en voisi kuvitellakaan. Minulle on tärkeää tietää, että mukana oli sellainen, joka ei juoruile muttei toisaalta häpeilekään. Sellainen, jota voi jatkossakin hyvillä mielin katsoa silmiin. Varmasti miehenikin on samaa mieltä.
Mieheni ei varmasti sanoisi ei, jos tulisi tilanne, että saisi kokea saman itsekin (kahta naista). Kun vain sattuisi sopiva kohdalle ja olosuhteet olisivat oikeat, niin tottakai soisin sen hänelle ilomielin
Meillä meni kimppa pieleen.
kahden miehen kanssa olemaan yhtäaikaa.
Miehet tuli perjantaina suoraan töistä ja oma mies alkoi heti rintojani paljastamaan ja pyysi kaverin mukaan riisumaan ja imemään rintojani.
Olin kahden miehen kiiman kohteena.
Olin lämmittänyt saunan kun mieheni pyysi ennen kuin tulivat.
Sain hieman aikaa totutella kun pyysin että kävisimme ensin saunassa.
Olin miesten keskellä lauteilla kosketeltavana.
Saunan jälkeen mieheni halusi minut miesten kimppanaiseksi heti.
Lyhyen esileikin jälkeen (silittelyn rintojen imemisen ja pillunnuolennan jälkeen mieheni oli 69 asennossa kyljellämme ollessa ja vieras alkoi panemaan takaapäin.
Miehet vaihtoi paikkoja kun saivat spermat minuun paljaalla pantiin alusta lähtien.
Annoin miehille aina kun heillä seisoi kyllä se meni vuorotellen kun toinen alkoi panemaan minua niin toinen tuli mukaan.
Pyllyn ja rintani kiinnosti miehiä kiitettävästi ja rentouduin itsekkin.
Kumpikin yö nukuttiin samassa sängyssä alasti ja minä nukuin miesten keskellä.
Sunnuntai aamuna mieheni vielä nukkuessa vieraamme kiehnäsi kaluaan pilluani vasten joten ohjasin kalun sisääni ja vieras pani minua takaapäin hieroen rintojani.
Jonkin ajan päästä käännyin selälleni ja ristin sääreni miehen vyötärölle vähän ajan päästä kun vieraamme oli saanut spermat minuun niin mieheni heräsi ja katsoi meitä ja lähti keittiöön.
Me levättiin jonkin aikaa ja odoteltiin miestäni mukaan.
Lopulta lähdimme keittiöön aamupalalle alasti kuten aiemminkin.
Ihmettelin kun miehelläni oli vaatteet päällä jo.
Laitoin saunan päälle ja kun sain sen lämpimäksi sanoin miehille saunan olevan valmis niin päästään käymään pesulla.
Mieheni lähti käymään kaupassa ja me mentiin saunaan pesulle ja sänkyyn kun tultiin saunasta.
Vieraamme halusi panna minua enkä nähnyt siihen mitään estettä joten suostuin.
Vieraamme nuoli pillua ja minä annoin suuseksiä vieraallemme ensin ja sitten me pantiin.
Meillä oli suunnitelmissa että meidän vieraamme olisi maanantaiaamuun asti.
Mieheni soitti ja oli mulle vihainen kun olin kuulemma liian innokas panemaan vieraamme kanssa.
Alun hienoon kokemukseen tuli ikävä loppu.
Jouduin häätämään vieraamme pois.
Vieraamme antoi puhelinnumeronsa jos haluan tavata häntä yksin. En tiedä tapaanko nautin kyllä kahdesta miehestä. Oli kyllä viimeinen kerta mieheni kanssa kimppaseksiä.