Onko joku käyttänyt Laxoberon-kapseleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

idunnor

Aktiivinen jäsen
14.06.2008
12 321
1
36
Pitäisikö niiden tehota heti seuraavana päivänä aloituksesta vai tuleeko teho vasta muutaman päivän kuluttua kun on pari päivää niitä syönyt?
Ohjeessa lukee 6-12h päästä ottamisesta mutta onko se aina niin vai eikö vaan tehoa mulla jostain syystä...

Mä sain synnärillä semmosia illalla ja seuraavana päivänä jo irtos melko lennokkaasti. Tosin ne vei olon sitten niin voimattomaksi että en pysynyt tolpillani koko päivänä. Aika hyvä yhtälö hyvin toimivan suolen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanle:
Mä sain synnärillä semmosia illalla ja seuraavana päivänä jo irtos melko lennokkaasti. Tosin ne vei olon sitten niin voimattomaksi että en pysynyt tolpillani koko päivänä. Aika hyvä yhtälö hyvin toimivan suolen kanssa.

Hmm ok, eli mulle ei sit jostain syystä tehoa. 2 päivää käyttänyt ilman mitään tuloksia. Ei voi mitään :)

Kummallista... Mä otin eilen sen maksimiannostuksen kun edellisenä iltana otetut 2 ei tehnyt mitään eikä vaikutusta ole nytkään. Ehkäpä otan kaveriksi kilon luumuja ja pellavansiemeniä liotettuna... :D

Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
Osta apteekista Movicolia kaveriksi, se jeesaa myös nopeesti :wave:

Kiitos vinkistä, pitääpä hakea :)

Ens viikol onneks lääkäri liittyen siihen mikä tän on aiheuttanut joten sillon saa muuta apua mut jotenkin pitäis pärjätä siihen asti :D

Yhteistyössä