Onko muoti muuttunut kovinkaan paljon vuodesta 2000? Jos vertaa muodin muuttumista 80- tai 90-luvulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Eli viimeisen 10 vuoden aikana, onko muoti kovinkaan radikaalisti muuttunut? Muilla vuosikymmenillä on niin selkeästi ollut ne omat juttunsa ja kuvistakin näkee heti, että ahaa.. tämä on 80-luvulta jne. Mutta entä vuonna 2000? Vai eikö sitä vain muista enää 2000 vuottakaan niin hyvin? ;)

Mikä olisi sellainen asia vuodelta 2000 mikä olisi ihan selvästi epämuodikas tänä päivänä? Kuviakin saa laittaa =)

Itse en jostain syystä käyttänyt kuin mustia suoria housuja 2000-luvun alussa. Farkut jäi jostain syystä kokonaan pois muutamaksi vuodeksi, mutta en tiedä onko tämä ihan yleistä vai vaan joku oma juttuni?

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
bootcut lahkeet. kauluspaita v-kauluksella. huosut joissa kiini hame.

Ja läskipohjakengät :D

Nyt on kyllä tulluut takaisin läskipohjat ja bootcut on koko ajan olleet tuossa vieressä muttei niin kovassa huudossa kuin leveät ja pillit.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mun mielestä 2000-luku on vaan pyörittänyt aikasempien vuosikymmenten muoteja. :snotty:

Sitä minäkin mietin. Noista ylläolevista esimerkeistä oikeastaan tuo housu+hame-yhdistelmä oli unohtunut ja mitä ei ehkä enää ole (tosin nykyisinkin käytetään housuja ja mekkoa yhdessä, mutta nämä ei ole kiinni toisissaan), muita minusta näkee vieläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hahaa! Tajusin eilen mikä asia ainakin on muuttunut! Aurinkolasit!

No eipä mun mielestä oikein nekään.. Nyt on vahvasti muodissa vanhat 80 luvun arskat ja aivan kaikenlaiset muutkin arskat. Ei mun mielestä ole muuttunut.

Yhteistyössä