Onko jokin aihealue, josta luulette tietävänne keskiverto palstalaista enemmän, miehenne harrastuksen, työn tai innostuksen takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipari

Vieras
..Koska saatte kuulla hänen "jatkuvaa" luennoimistaan aiheesta :)

Mä luuleen että tiedän aika paljon tietokoneista. Mieheni on erittäin kiinnostunut niistä ja niiden ohjelminneista yms. Tiedän mm mitä sisältä löytyy ja muutenkin..

on muitakin, muta tuo nyt ainakin yks juttu..

Tiedän lähes kaikista palstan lapsiin ja ruokaan liittymättömistä aiheista keskivertopalstalaista enemmän. Osasta miehen harrastusten ja töiden takia, osasta omieni.

Hifistä. Brittikulttuurista. Saksalaisesta arjesta. Panssarivaunuista. Kiinan paperiteollisuudesta. Onhan näitä. Mun mies tietää varmaan keskivertoa enemmän sit mun kiinnostuksenkohteistani. Meillä kun on parisuhteessa tapana puhua.

Hmmm. Miehen takia -- öö en usko nyt niin hirveästi tietävän. Mä tiedän asioista ihan itsekin paljon :D Meillä on sama koulutus, samankaltainen työkokemus ja yhteisiä harrastuksia.

Mutta Magic the Gatheringstä en olisi innostunut ilman ukkoa. Panssarivaunut pistän menemään toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

ohjelmoinnista. mies tekee työkseen tuota, joten siksi. myös miehen työkaverit on epätoivoisesti joskus yrittäneet mulle opettaa noita, ni jotain on jääny mieleen :D