Onko joidenkin lapset välillä tukiperheessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia kaipaava

Vieras
Meidän lapsille on nyt hakusessa tukiperhe ja haluaisin vähän kuulla kokemuksia toiminnasta. Lapset ovat iältään 3,5v ja vajaa 5v. Vanhempi on erityislapsi, joka on arvaamattomuutensa takia täysin vahdittava ja siksi vie välillä kaikki voimat. Hoitopaikkoja meillä ei oikeastaan ole ja siksi suositeltiin tätä vaihtoehtoa. Ei ole vaan varma saako molempia samaan paikkaan. Miten kauan kesti, että tukiperhe löytyi ja millainen tukiperhe on kyseessä?

ollu 12v sama perhe joka aloitti nyt isompien lapsiemme kanssa jota hoiti vanhempi pariskunta jonka jälkeen ollut pienempien lastemme kanssa heidän lapsensa ja mies!ihana perhe on ollut!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ollu 12v sama perhe joka aloitti nyt isompien lapsiemme kanssa jota hoiti vanhempi pariskunta jonka jälkeen ollut pienempien lastemme kanssa heidän lapsensa ja mies!ihana perhe on ollut!!!

Saanko kysyä, miksi halusitte tukiperheen? Kuinka usei lapset olivat siellä?

Meillä on ollut sama Tukiperhe jo 6 vuotta.Kahdella lapsella on käytössä.Lapset menevät perheeseen yleensä pari kertaa kuussa viikonlopuksi.Tai erikseen sovittaessa,useamminkin.Tukiperhetoiminnasta on ollut ainakin meille hyötyä,koska olen yksinhuoltaja,ja isovanhemmat eivät pidä lapsia eikä myöskään lasten isä..Muutamilla ystävilläni on ollut kamalan vaikea ymmärtää kuinka olen tälläisen mahdollisuuden saanut.Heillä on juuri nämä mummut ja muut jotka lapsia hoitaa,ja minulla ei ole sellaista mahdollisutta.Perhe on todella ihana lapsia kohtaan,ja lapset tykkäävät mennä sinne mielellään.Meille Tukiperhe on tullut tarpeeseen.Ja meinaan pitää sen niin kauan kuin mahdollisuus vaan on :)

Yhteistyössä