onko jo vauvamaha?

Alkuperäinen kirjoittaja turku:
Olet hieman pullea ( näkyy reisitä) joten uskon olevan vielä kyllä ihan mahamakkaraa mikä tuos pömpöttää.
Mut jos rv 12- niin Onnea

haha nuo on juuri sopivat reidet! sopivan lihaisat! :) ei mitkään riisitikut.
joko noin aikaisessa vaiheessa sulla pömppää maha noin!? näköjään B)
onneva vaan! :flower:

tiesittehän että kaikkien naisten kohdut eivät ole samanlaiset. toisella näkyy aikaisemmin kuin toisella. ja joku on kuin valaskala kun taas toisella on pieni jalkapallo vatsassa. silti vauvojen koossa ei ole suurta eroa. kyllä sen itse huomaa onko kroppa muuttunut.

....
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
tiesittehän että kaikkien naisten kohdut eivät ole samanlaiset. toisella näkyy aikaisemmin kuin toisella. ja joku on kuin valaskala kun taas toisella on pieni jalkapallo vatsassa. silti vauvojen koossa ei ole suurta eroa. kyllä sen itse huomaa onko kroppa muuttunut.
Kohdut eivät ole juu samanlaisia, mutta kyllä se kohtu samassa paikassa silti sijaitsee eli lantioluiden suojassa ja siksi on mahdotonta että raskausmaha näkyisi rv12 koska kohtu on vielä todella pieni.
Turvotusta taas voi olla jo heti aamusta alkaen.

turku
Alkuperäinen kirjoittaja PöRHiKKi:
Alkuperäinen kirjoittaja turku:
Olet hieman pullea ( näkyy reisitä) joten uskon olevan vielä kyllä ihan mahamakkaraa mikä tuos pömpöttää.
Mut jos rv 12- niin Onnea

haha nuo on juuri sopivat reidet! sopivan lihaisat! :) ei mitkään riisitikut.
joko noin aikaisessa vaiheessa sulla pömppää maha noin!? näköjään B)
onneva vaan! :flower:
Ei oo joo tosiaan mitkään riisitikut ei :)
Voisi verrata ennemmin ratapölkkyyn. Minun mielestäni ne on paksut ja siitä arvelin, että mahakin on makkarainen niin kuin kuvasta näkyy.

mä en oikeen osaa sanoa juuta tai jaata...

itsellä viikkoja 14+5 ja jos vedän vatsalihakset sisään, mahassa on jo erotettavissa kasvua. Mutta kun rentoutan nämä mahtavat vatsalihakset, maha on kuin ois viikkoja 28... :D

vieras
Siis mitä helvettiä, musta ap:lla on ihan normaalin naisen kroppa, sopusuhtainen ja reidet kiinteen näköiset :)
Kyllä se vaan raskaus on, mikä tuota mahaa pömppää. Mulla ei ainakaan koskaan kadonnut se alkuajan turvotus, maha kasvoi tasaisesti koko ajan.

Yhteistyössä