onko jo vauvamaha?

Alkuperäinen kirjoittaja turku:
Alkuperäinen kirjoittaja PöRHiKKi:
Alkuperäinen kirjoittaja turku:
Olet hieman pullea ( näkyy reisitä) joten uskon olevan vielä kyllä ihan mahamakkaraa mikä tuos pömpöttää.
Mut jos rv 12- niin Onnea

haha nuo on juuri sopivat reidet! sopivan lihaisat! :) ei mitkään riisitikut.
joko noin aikaisessa vaiheessa sulla pömppää maha noin!? näköjään B)
onneva vaan! :flower:
Ei oo joo tosiaan mitkään riisitikut ei :)
Voisi verrata ennemmin ratapölkkyyn. Minun mielestäni ne on paksut ja siitä arvelin, että mahakin on makkarainen niin kuin kuvasta näkyy.
Mun silmään ei käy masusta kyllä yksikään makkara! Aika tasaiselta pömpältä näytää, turvotusta vaikkaan ma. Mulla samanmoinen viikot melkein samat :D

sonde
Juu, näyttää vauvamahalta, jos tietää että olet raskaana. Ulkopuolisen, asiasta tietämättömän silmään näyttää vain läskimakkaralta/turvonneelta mahalta. Sori.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sonde:
Juu, näyttää vauvamahalta, jos tietää että olet raskaana. Ulkopuolisen, asiasta tietämättömän silmään näyttää vain läskimakkaralta/turvonneelta mahalta. Sori.
Höpöhöpö, kyllä mä ainakin kattelen tommosia mahoja jo vähän sillä silmällä, tosin riippuen toki naisen iästä ja olemuksesta muutenkin.

Ap: Onnea! :)

...
Uskomattomia vastauksia taas täällä... :headwall:

Kyllä, se kohtu sijaitsee noilla viikoilla vielä alempana, eli ihan se vauva ei tuota pömppää vielä tee. Sen sijaan raskauteen liittyvä turvotus hyvinkin, ruoansulatus kun hidastuu. Mutta raskaudesta johtuva maha kumminkin.

Itselläni oli samanlainen jo varmaan raskausviikolla 10 ja siitä on sitten vaan tasaisesti kasvanut - nyt on jo kunnon rantapallo rvk 30. Enkä ole levinnyt muuten, takaa päin ei edes huomaa että olen raskaana.

Mun normaalimitat on 168cm ja 55 kg ja kyllä sen alkuraskauden turvotuksen meillä hoikilla ihmisillä voi erottaa tosi selvästi.

Sussa, ap, ei oo mitään ylimääräistä, nätti kroppa ja hoikat reidetkin sulla on!

niin ja jos jotenkin nyt liittyy asiaan niin oon 19v ja eka lapsi tulossa ja harrastan ihan sopivasti liikuntaa. Tai no, lenkkeilyä vaan tällä hetkellä. Harrastin judoa ennen raskautta joten voi olla että sen lopettaminen on nyt aiheuttanu vähän sitte lihomista :D

muoks: lenkillä tosin siis olen käynyt ja kattonut vähän mitä syön, tosin välillä tietnkin herkuttelen.

mutta joo... turvotusta tai läskiä siis luultavasti :)

Yhteistyössä