onko jo liian myöhäistä pahoitella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämänkiemuroita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olin just eilen tankotanssissa, ja siellä oli useampikin tuhti tyttö pelkissä microshortseissa ja lyhyessä topissa, eikä heitä hävettänyt vaikka naiset tunnetusti kyylää toistensa selluliitteja enemmän kuin miehet. Tuskin poikaystäväsi olis sun kanssa jos oisit hänestä vastenmielinen tms.
No jaa, riippuu myös onko ukolla rahkeita vaihtaa vähemmän vastenmieliseen. Jos vaihtokappaleet olisivat vain huonompaan suuntaan, ei äijällä ole mitään syytä vaihtaa eukkoa.

ihananen koska olen liikaa jo käynyt yhdellä palstalla kyselemässä "tyhmiä" etten enää kehtaa :D ja poikaystäväni tietää tunnukseni siellä yhdellä tietyllä palstalla joten en viitsi, enhän voi tietää jos hän kävisikin siellä lukemassa, tänne oli helppo sujauttaa kysemyksenä ..

lisamarie: Voi niinkin olla, meillä on ollut nyt aika huonoa aikaa suhteessa, meinattiin erota koska olen tämän suhteen pahantekijä ollut turhan monta kertaa..

Ehkäpä tuon takia yliregoit ja tunnet nytkin olevasi pahantekijä. On myös helppo alkaa syyttää itseään jostain hassusta pikku jutusta, jos on jotain isoja asioita, joista oikeasti pitäisi olla pahoillaan, ne on kiva peittää tuommoisella pikkujutulla.
Kerro miehelle ihan avoimesti nuo tunteesi, niin lihomisestasi kun koko ovesta:hug: Etteköhän te tuosta vielä hyvät yhteiset naurut saa, miten sinä olet päässäsi rakentanu yhdestä oven sulkemisesta ISON ongelman;)

Täytynee tosiaan kertoa tunteet , toivottavasti hän ymmärtäisi :) tekisi mieli vaan sättiä itseänsä, tuntuu että olen niin kamalasti velkaa hänelle olla mahdollisman hyvä tyttöystävä. Koska olen ollut paska sellainen. *pyrkkii täydellisyyteen vaikka kukaan ei ole täydellinen kuitenkaan*

No jaa, riippuu myös onko ukolla rahkeita vaihtaa vähemmän vastenmieliseen. Jos vaihtokappaleet olisivat vain huonompaan suuntaan, ei äijällä ole mitään syytä vaihtaa eukkoa.

Niin no, toi on kyllä totta. Joten ap, minkäs näkönen se sun mies on? Ruma vai komea? Ton sun ongelman perusteella ei ainakaan kovin kiva tai fiksu, joten sillä ei oo merkitystä tässä.

olen pettänyt suutelemalla toista miestä, flirttailut muille miehille baarissa, en ole ottanut toisen tunteet huomioon, ollut itsekäs. Sen sellaista. mutta kyllä ne ihan elävästi vielä kulkevat ajatuksissa toisinaan. Ihmettelen joskus miten hän on jaksanut katsella minua. En vaan halua tuottaa hänelle enää pettämyksiä, ja nytkin kun suhteemme on vaakalaudalla niin pelkään että menetän hänet jos teen jotain typerää..

+ olen ollut epävarma tunteistani häntä kohtaan, sen takia pompotellut sillä tavoin etten tiedä haluanko olla hänen kanssaan eli olemme olleet yhdessä mutta hän on joutunu elämään ns pelossa menettää minut. Minun on vaikeata muistaa paljoa yhtään että hän olisi loukannut minun tunteitani, suhteemma ikana ehkä pari koska hän on niin täydellinen poikaystävä ..siis tarkoitan tuota oikeasti, miten voi olla noin hyvä..itse taas tälainen luuseri ollut teini-aikoina.. nyt olen kasvanut teini-ajoista yli ja olen vähän yli parikymppinen..

huono kohteluni häntä kohtaan luultavasti johtui siitä koska en ollut häneen rakastunut tai voimakkaasti ihatunut, tykkäsin hänestä ja olla hänen seurassaan mutta jokin vaan mätti. Nykyään rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan ,olen henkisesti kasvanut myös ja tekisi mieli vaan olla parempi ja osoittaa että olen hänelle hyvä tyttöystävä, sen takia kirpaisee joka kerta kun jotain loukkaantumisia tulee.. mutta eihän niitä nyt välttisiti pysty välttämään kaikkia..silti..mitä jos yksikin on liikaa..

kyllä se miettii varmasti. Eiköhän suhteemme huonot hetket kulje molempien mukana ikuisesti ei niitä voi unohtaa. Täytyy nyt vaan korvata niitä huonoja muistoja hyvillä ahkerasti

kyllä se miettii varmasti. Eiköhän suhteemme huonot hetket kulje molempien mukana ikuisesti ei niitä voi unohtaa. Täytyy nyt vaan korvata niitä huonoja muistoja hyvillä ahkerasti

Ei se ihan noinkaan mene. Koska olette viimeksi jutelleet näistä asioista? Eikä tuo ainakaan ole tervettä että aiot loppuelämäsi(?) korvata jotain vuosia sitten sattunutta.

en minä sillaatis korvaa, se oli vähän huono sana. Mutta siis olen vaan parempi tyttöystävä mitä ennen eli teen ihan normaaleita asioita mitä suhteessa luulisi tehtävän, eli ottaa toisen huomioon, kuuntelee toista, ei petä jne. En tarkoita sitä että nuolisin persettä koko ajan (tekisi ihan kaikki mieliksi ja extraa vielä päälle), siihenhän kyllästyisi kuka tahansa! Emme ole nyt jutelleet aikoihin menneisyyden haamuista, ei vaan jaksa niitä kaivata ylös. Ehkä silloi kun olemme kasvotusten joskus. menne nyt nukkumaan, öitä!

Minusta tuollainen kuuluu nimenomaan normaaliin parisuhteeseen. Ei sitä aina voi olla kohtelias ja ystävällinen jos vuosia elää saman ihmisen kanssa, koska se ei olisi aitoa. Eikä tuollaisista pikkuasioista saisi tulla paha mieli. Tuskin poikaystäväsi edes sitä juttua enää ajattelee. Itse sanon miehelleni tuollaista tuon tuostakin enkä pyytele anteeksi. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta tai jotain sellaista eikä tuo näytä mihinkään olevan menossa... :)

Yhteistyössä