A AikaKaukanaTäydellisestä Aktiivinen jäsen 22.11.2007 4 562 0 36 Turku 19.08.2012 #2 Vai onko se ylipäätään edes nimi??
K kummankin Vieras 19.08.2012 #3 http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1 Nimipalvelusta selviää tällaiset asiat. Karmea nimi, minulle tulee mieleen "nila" eli puun kaarnan alla oleva limainen kerros:O
http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1 Nimipalvelusta selviää tällaiset asiat. Karmea nimi, minulle tulee mieleen "nila" eli puun kaarnan alla oleva limainen kerros:O
? ----- Vieras 19.08.2012 #4 En ole koskaan kuullutkaan tuollaista nimeä. Mut mieltäisin miehen nimeksi, vähän niin kuin Jali tai Niila.
En ole koskaan kuullutkaan tuollaista nimeä. Mut mieltäisin miehen nimeksi, vähän niin kuin Jali tai Niila.