Onko Jetta-talo hyvä?

Edelleen etsiskellään meille sopivaa talotoimittajaa ja Jetta-talosta ilmeisesti saataisiin kaikkein kattavin paketti eli kaiken muun paitsi tontin ja ihan sopuhintaan. Mutta onko ne laadukkaita? Onko kellään kokemuksia? Ootteko olleet tyytyväisiä? Mitään tietoa kellään?
 
Siskoni rakensi jetta-talon ja oli todella tyytyväinen.
hinta oli kohdallaan ja saivat tehdä paljon haluamiaan muutoksia pakettiin.
toimitus pelasin hyvin ja apua sai oli kysymys mistä tahansa.

Ja sen vielä sanon että siskoni ja miehensä ovat todella vaativia ja tarkkoja. tekivät pitkään tarjouskierroksia yms, joten uskon että jetta-talot on hyviä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Isäni rakentaa niitä. =) Se on ainakin tykännyt, toimitus pelaa ja laatu kunnollista.

Oma mielipiteeni: ihan tavallisia, suht edullisia puutaloja.
No tosi hyvä kuulla =) Mulla kun ei ole mitään tietoa tästä toimittajasta, satuin vaan törmäämään firman nimeen ja näyttäisi siltä, että vastaisivat parhaiten meidän tarpeisiin. Pelkäsin, että jos ovatkin sitten vähemmän hyviä kuin ensi istumalta lupaavat tai mahdollisesti aivan surkeita. Ihan perustaloa etsitäänkin eli varmaan kelpaavat meille. Kiitos :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ooha:
Siskoni rakensi jetta-talon ja oli todella tyytyväinen.
hinta oli kohdallaan ja saivat tehdä paljon haluamiaan muutoksia pakettiin.
toimitus pelasin hyvin ja apua sai oli kysymys mistä tahansa.

Ja sen vielä sanon että siskoni ja miehensä ovat todella vaativia ja tarkkoja. tekivät pitkään tarjouskierroksia yms, joten uskon että jetta-talot on hyviä.
Tosiaan se tuli vielä kirjoituksestasi mieleen, että apua saa, ja sieltä saa hyvää palvelua, jos toimituksessa on jotain epäselvää, tai jos haluaa tehdä muutoksia. Se ei ihan niin helposti onnistu kaikilla muilla firmoilla. Tulevat mm. itse paikan päälle korjaamaan, jos talossa on joku onglema.
 
Me etsitään avaimet käteen-taloa ja kuulemma heiltä onnistuu sekin, jopa niin ettei itse tarvitse kuin ostaa tontti, kaikki muu tehdään valmiiksi (sopii meille kun ei ole yhtään hajua mistään rakentamiseen liittyvästä eikä just nyt mahdollisuutta perehtyä). Hintakin olisi todella edullinen. Kaikki muut talotoimittajat ovat antaneet pitkän listan asioita jotka meidän täytyisi hoitaa ja tilata muualta vaikka valmistalosta puhutaankin eikä lopullisista kustannuksista osata sanoa edes suuntaa-antavaa - paitsi reilusti alakanttiin. Aloin jo epäillä että jutussa olisi joku jekku, kun Jetta-talon edustaja ilmoitti heti puhelimessa että kaikki hoituu ja hinta on suunnilleen tämä, kunhan tontti ei ole ihan mahdoton. Mukava kuulla, että ihan luotettavasta yrityksestä olisi kuitenkin kysymys.
 
Christina
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Me etsitään avaimet käteen-taloa ja kuulemma heiltä onnistuu sekin, jopa niin ettei itse tarvitse kuin ostaa tontti, kaikki muu tehdään valmiiksi (sopii meille kun ei ole yhtään hajua mistään rakentamiseen liittyvästä eikä just nyt mahdollisuutta perehtyä). Hintakin olisi todella edullinen. Kaikki muut talotoimittajat ovat antaneet pitkän listan asioita jotka meidän täytyisi hoitaa ja tilata muualta vaikka valmistalosta puhutaankin eikä lopullisista kustannuksista osata sanoa edes suuntaa-antavaa - paitsi reilusti alakanttiin. Aloin jo epäillä että jutussa olisi joku jekku, kun Jetta-talon edustaja ilmoitti heti puhelimessa että kaikki hoituu ja hinta on suunnilleen tämä, kunhan tontti ei ole ihan mahdoton. Mukava kuulla, että ihan luotettavasta yrityksestä olisi kuitenkin kysymys.
Paljon noin suurinpiirtein olisi avaimet käteen-periaatteella?? Kiinnostaa kovasti :)
 
vieras
Ja siis todellako ei tarvi itse ottaa osaa rakentamiseen?Sanoiko missä ajassa työ olisi valmis?Niin ja se hinta?Ja minkä kokoisen hinta?Näkyykö haluamaanne taloa jetta-talon nettisivun talomallistoista?
 
Me asutaan Turun seudulla ja täällä välittäjänä on joku insinööritoimisto, jonka mies siis sanoi, että heillä on palvelu, jossa kaiken saa valmiina. Kysyin vielä uudestaan, että varmastiko nyt puhutaan siitä, että me etsimme ja ostamme vain tontin ja sitten lopulta tietysti teemme puutarhan mieleiseksemme, ja kuulemma he hoitavat kaiken muun. Tällaiselle paketille heille oli pikahinta (olen vasta kerran puhunut alustavasti puhelimessa) keskimäärin 1700 euroa/neliö, riippuen sitten siitä millainen tontti on ja kuinka kalliita materiaaleja ja ratkaisuja taloon halutaan. Mutta tuo on siis heidän keskimääräinen neliöhintansa täysin valmiiseen taloon, sanoivat. Talon mallista tai mistään muustakaan ei vielä ollut puhetta, netistä olen yksikerroksisia katsellut. Nettisivuilta ei paljon tietoa löydy, täytyy mennä lähiaikoina juttelemaan kasvokkain tarkemmin ja saada vähän tarkempi tarjous.
 

Yhteistyössä