T
tylsimys
Vieras
jos maksaisin ukon ulos tästä talosta, mun talolaina olis ehkä 180 000. tonnin lyhennys pitäis ottaa ainakin. onko siinä mitään järkeä... mun tulot vaihtelee, mut kyl ne yleensä on yli 2000 käteen kuussa. kaksi lasta. pärjättäiskö me?? en haluaisi luopua tästä talosta!