onko järkeä yh:n lainan määrässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsimys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsimys

Vieras
jos maksaisin ukon ulos tästä talosta, mun talolaina olis ehkä 180 000. tonnin lyhennys pitäis ottaa ainakin. onko siinä mitään järkeä... mun tulot vaihtelee, mut kyl ne yleensä on yli 2000 käteen kuussa. kaksi lasta. pärjättäiskö me?? en haluaisi luopua tästä talosta!

Laske lainalaskurilla kuinka paljon sun täytyis maksaa lainaa kuussa pois... riittääkö toi tonni. Lisäksi sitten ne muut ylläpitokulut. Kaipa se onnistuis jos oikein kituutatte... Saisitko lisäksi lapsista elatustukea?

Alkuperäinen kirjoittaja laskija:
Laske lainalaskurilla kuinka paljon sun täytyis maksaa lainaa kuussa pois... riittääkö toi tonni. Lisäksi sitten ne muut ylläpitokulut. Kaipa se onnistuis jos oikein kituutatte... Saisitko lisäksi lapsista elatustukea?

tuskin mitään suuria tukia saisin, mies on tod näk yhteishuoltajuuden kannalla. mietin vaan että onko mitään järkeä kituuttaa joa kaikki rahat menee asumiseen... laina-aika on kuitenkin piiiiitkä. toinen vaihtoehto kun olisi, että jos talo myydään, niin molemmille jäis vielä vajaa satanen rahaa, eli sillä 100 000 ostaa jo velattomaksi pienen asunnon. mut mut..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kysy ukolta jos se haluaa luopua talosta elareita vastaan ja talo laitetaan suoraan puoliksi lasten nimiin.

siihen se ei suostu ikinä, koska tietää talon arvon ja on itse tän rakentanu, haluaa rahat!

Yhteistyössä