Onko jälkiehkäisy tehonnut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiire!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiire!

Vieras
Kysyisin neuvoa...

Olen 24v sinkku ja nyt raskaana rv 8.
Isäehdokkaita on 3 koska kiertoni on niin epäsäännöllinen (21-35) etten voi arvioida mahdollista ovulaatiota.

Ongelma on nyt kuitenkin tämä...

En missään nimessä halua lasta yhdelle näistä miehistä ja otinkin jälkiehkäisyn mahdollisimman pian yhdynnän jälkeen. 2 muussa tapauksessa ei ole haittaa vaikka raskaus jatkuisikin.

Miten saisin tietää onko jälkiehkäsy toiminut ja tullut raskaaksi vasta sen jälkeen kun päiviä yhdyntöjen välissä oli vain 6?
Lääkärille aika huomenna, mutta en saa asiaa päässäni rauhoittumaan.

Tiedän että saan osakseni paljon kritiikkiä,mutta kaipaisin nyt neuvoa niiltä jotka ovat olleen tässä tilanteessa kun on eri isä vaihtoehdot.
 
No en nyt ole samassa tilanteessa ollut muutoin kuinettä jouduin jälkiehkäisyn ottamaan.
Enpä voi sanoa että kauhean hyvin toimi kun pieni pinniksessään tuhisee :D

Pahoin pelkään että eivät pysty kyllä noin tarkkaan määrittämään milloin raskaus alkanut.
Arvioitahan ne on mitä siellä ultrassa annetaan.
 
jälkiehkäisy on toiminut.
et saa isäehdokasta tietää ennenkuin dna-n perusteella tai jos on selkeästi isänsä näköinen..

mutta en oikeasti ymmärrä moista miestahtia, että niitä on yhden kierron välissä ovulaatioaikana ollut kolmekin.. huh.
 
Siis oliks sul jokaisen miehen kans suojaamatonta yhdyntää? Varmaa aikamoinen vauvakuume sulle, en tiiä miten ton muuten selittäis. Eri asia jos esim. kondomi puhjennu tms. mut et viel 3 ehdokasta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiire!:
Isäehdokkaita on 3 koska kiertoni on niin epäsäännöllinen (21-35) etten voi arvioida mahdollista ovulaatiota.
.....
kun päiviä yhdyntöjen välissä oli vain 6?

Darling, aika säännöllinen saa kierto olla ennen kun tolla tahdilla pystyy luotettavasti sulkemaan isäehdokasta pois. Käytännössä ei voi varmuudella sanoa, vaikka sun ovikses ois kellontarkka. Ensiksi mainitun kaverin kaverit saattaa suotuisassa tapauksessa olla pelipaikoilla vielä siinä vaiheessa kun uus joukkue jo saapuu kentälle.

Mut silti hei oikeesti. KOLME eri suojaamatonta seksisuhdetta oviksen aikoihin, ja vaan yhteen hait katumuspillerit kun se ois ikävä iskä? No voi ylläri että kävi hassusti. Mites noi tautitestit?
 
Mitäs jos se lapsi onkin sen ei-toivotun iskän, meinaatko tehdä abortin ja jos taas jommankumman niistä ok-isistä niin pitää sen?!!! Voi jeesus mitä toimintaa taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis otitko sen pilsun sen jälkeen kun olit ollut sen ei-toivotun isäehdokkaan kanssa. Ja ne kaks muuta miestä oli sitten sen pilsun oton jälkeen?

Juuri näin.

Ei vauvakuumetta... vain tyhmä pää :( lyötyä on helppo lyödä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiire!:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis otitko sen pilsun sen jälkeen kun olit ollut sen ei-toivotun isäehdokkaan kanssa. Ja ne kaks muuta miestä oli sitten sen pilsun oton jälkeen?

Juuri näin.

Ei vauvakuumetta... vain tyhmä pää :( lyötyä on helppo lyödä...

Kun mietin vaan, että kuinkakohan paljon mahdollista olis raskautua sen pilsun oton jälkeen.. Aika myrkkyä meinaan.

Sattuuhan noita :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiire!:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis otitko sen pilsun sen jälkeen kun olit ollut sen ei-toivotun isäehdokkaan kanssa. Ja ne kaks muuta miestä oli sitten sen pilsun oton jälkeen?

Juuri näin.

Ei vauvakuumetta... vain tyhmä pää :( lyötyä on helppo lyödä...

No etpä voi tietää mitenkään kenelle oot raskaana. Joko ne jälkkärit on pettänyt tai sit oot raskaana toiselle niistä ihan ok tyypeistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja kiire!:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis otitko sen pilsun sen jälkeen kun olit ollut sen ei-toivotun isäehdokkaan kanssa. Ja ne kaks muuta miestä oli sitten sen pilsun oton jälkeen?

Juuri näin.

Ei vauvakuumetta... vain tyhmä pää :( lyötyä on helppo lyödä...

Kun mietin vaan, että kuinkakohan paljon mahdollista olis raskautua sen pilsun oton jälkeen.. Aika myrkkyä meinaan.

Sattuuhan noita :hug:

Kyllä voi tulla, mun entinen koulukaveri otti jälkiehkäsyn, harrasti viikko sen jälkeen seksiä ja tuli raskaaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja kiire!:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis otitko sen pilsun sen jälkeen kun olit ollut sen ei-toivotun isäehdokkaan kanssa. Ja ne kaks muuta miestä oli sitten sen pilsun oton jälkeen?

Juuri näin.

Ei vauvakuumetta... vain tyhmä pää :( lyötyä on helppo lyödä...

Kun mietin vaan, että kuinkakohan paljon mahdollista olis raskautua sen pilsun oton jälkeen.. Aika myrkkyä meinaan.

Sattuuhan noita :hug:

Niissä kyllä sanotaan että käytettävä ehkäisyä loppukierto, on raskauden mahdollisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja kiire!:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis otitko sen pilsun sen jälkeen kun olit ollut sen ei-toivotun isäehdokkaan kanssa. Ja ne kaks muuta miestä oli sitten sen pilsun oton jälkeen?

Juuri näin.

Ei vauvakuumetta... vain tyhmä pää :( lyötyä on helppo lyödä...

Kun mietin vaan, että kuinkakohan paljon mahdollista olis raskautua sen pilsun oton jälkeen.. Aika myrkkyä meinaan.

Sattuuhan noita :hug:

Välissä oli kuitenkin monta päivää ja pakettissa oli se 72h aikaraja, jonka jälkeen ei toimi enää... Jos ovuloin tuolloin niin se olisi kaiketi pitänyt olla ehkäisty silloin lääkkeellä kun niin nopeasti sen otin.


Niille jotka kauhistelevat, niin juhlia oli paljon ja tyhmä pää. Ei tavallista käytöstäni.
Kännissä tuli säädettyä ja tämä ensimmäinen on naimisissa enkä todella halua enempää aiheuttaa tuskaa siinä suhteessa. 2 muuta eivät haittaisi siksi etten hajota sillä ainakaan avioliittoa. Ja kyllä, vaimo on jo tietoinen miehensä syrjähypystä.
 
oon syönyt kahdesti 1,5kk:n sisään. Kumit puhkesi, mutta matka jatkui..siis siittiöiden. Ei tullut vahinkolapsia, mutta nyt ei tule toivottujakaan. Jotenkin osaltani syytän noita pillereitä ja ohjeen vastaista käyttöä; tais olla että saa käyttää korkeintaan kolmen kuukauden välein, mutta paniikissa ei ollut muita vaihtoehtoja :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiire!:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja kiire!:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis otitko sen pilsun sen jälkeen kun olit ollut sen ei-toivotun isäehdokkaan kanssa. Ja ne kaks muuta miestä oli sitten sen pilsun oton jälkeen?

Juuri näin.

Ei vauvakuumetta... vain tyhmä pää :( lyötyä on helppo lyödä...

Kun mietin vaan, että kuinkakohan paljon mahdollista olis raskautua sen pilsun oton jälkeen.. Aika myrkkyä meinaan.

Sattuuhan noita :hug:

Välissä oli kuitenkin monta päivää ja pakettissa oli se 72h aikaraja, jonka jälkeen ei toimi enää... Jos ovuloin tuolloin niin se olisi kaiketi pitänyt olla ehkäisty silloin lääkkeellä kun niin nopeasti sen otin.


Niille jotka kauhistelevat, niin juhlia oli paljon ja tyhmä pää. Ei tavallista käytöstäni.
Kännissä tuli säädettyä ja tämä ensimmäinen on naimisissa enkä todella halua enempää aiheuttaa tuskaa siinä suhteessa. 2 muuta eivät haittaisi siksi etten hajota sillä ainakaan avioliittoa. Ja kyllä, vaimo on jo tietoinen miehensä syrjähypystä.

Niin siis vaikka siinä on se aikaraja niin silti on mahdollisuus raskautua.
Itse otin 6 tunnin sisään "vahingosta" ja silti raskauduin.
 
Mun mielestä se "virhe marginaali" on jotain 1-1,5% noissa tabuissa, luin jostain.

Aika monta jälkiehkäsyn ottanutta, vauvaun saaneita tännekin palstalle on kertynyt.
Onkohan luvut ihan kohdallaan?
 

Yhteistyössä