K
kiire!
Vieras
Kysyisin neuvoa...
Olen 24v sinkku ja nyt raskaana rv 8.
Isäehdokkaita on 3 koska kiertoni on niin epäsäännöllinen (21-35) etten voi arvioida mahdollista ovulaatiota.
Ongelma on nyt kuitenkin tämä...
En missään nimessä halua lasta yhdelle näistä miehistä ja otinkin jälkiehkäisyn mahdollisimman pian yhdynnän jälkeen. 2 muussa tapauksessa ei ole haittaa vaikka raskaus jatkuisikin.
Miten saisin tietää onko jälkiehkäsy toiminut ja tullut raskaaksi vasta sen jälkeen kun päiviä yhdyntöjen välissä oli vain 6?
Lääkärille aika huomenna, mutta en saa asiaa päässäni rauhoittumaan.
Tiedän että saan osakseni paljon kritiikkiä,mutta kaipaisin nyt neuvoa niiltä jotka ovat olleen tässä tilanteessa kun on eri isä vaihtoehdot.
Olen 24v sinkku ja nyt raskaana rv 8.
Isäehdokkaita on 3 koska kiertoni on niin epäsäännöllinen (21-35) etten voi arvioida mahdollista ovulaatiota.
Ongelma on nyt kuitenkin tämä...
En missään nimessä halua lasta yhdelle näistä miehistä ja otinkin jälkiehkäisyn mahdollisimman pian yhdynnän jälkeen. 2 muussa tapauksessa ei ole haittaa vaikka raskaus jatkuisikin.
Miten saisin tietää onko jälkiehkäsy toiminut ja tullut raskaaksi vasta sen jälkeen kun päiviä yhdyntöjen välissä oli vain 6?
Lääkärille aika huomenna, mutta en saa asiaa päässäni rauhoittumaan.
Tiedän että saan osakseni paljon kritiikkiä,mutta kaipaisin nyt neuvoa niiltä jotka ovat olleen tässä tilanteessa kun on eri isä vaihtoehdot.