O
onkelma
Vieras
Ystävällä on synttärit ja valmistujaiset, joista sitte pitäisi lähteä jatkamaan iltaa yökerhoon. Mä käyn todella harvoin baarissa ja yleensä jos käyn, niin menen jonnekkin "rokkibaariin", jossa ei yleensä pukeuduta kovin bilehileesti. Mulla siis ei ole mitään bilevaatteita. Aikaa olisi kyllä hankkia, mutta tässä tuppukaupungissa on niin huonot valikoimat. Netistä voisin kyllä tilata, jos jollakin on vinkata joku linkki kivaan asukokonaisuuteen? Rahaa voin kyllä käyttää reilumminkin siihen, mutta en nyt satoja euroja.
Mustia hameita mulla on pilvinpimein.. kynähametta, kapeaa suoraa, kellohametta yms.. Bleisereita löytyy muutama.
Mulla on X mallinen vartalo ja olen aika kookas ruumiinrakenteeltani ja mulla on isot rinnat yms. Vyötärö on suht. kapea ja maha litteä. Käsivarsia pitäisi saada peittoon vähän, koska mulla on aika näkyvä ja iso palohaava vasemmassa käsivarressa. 3/4 hiha kävisi..
Onko bleiseri ja kapea musta hame liian täti? Entäs onko neuletakki sitten liian arkinen?
Mustia hameita mulla on pilvinpimein.. kynähametta, kapeaa suoraa, kellohametta yms.. Bleisereita löytyy muutama.
Mulla on X mallinen vartalo ja olen aika kookas ruumiinrakenteeltani ja mulla on isot rinnat yms. Vyötärö on suht. kapea ja maha litteä. Käsivarsia pitäisi saada peittoon vähän, koska mulla on aika näkyvä ja iso palohaava vasemmassa käsivarressa. 3/4 hiha kävisi..
Onko bleiseri ja kapea musta hame liian täti? Entäs onko neuletakki sitten liian arkinen?