Onko jakkupuku/bleiseri liian täti baariin 23-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onkelma

Vieras
Ystävällä on synttärit ja valmistujaiset, joista sitte pitäisi lähteä jatkamaan iltaa yökerhoon. Mä käyn todella harvoin baarissa ja yleensä jos käyn, niin menen jonnekkin "rokkibaariin", jossa ei yleensä pukeuduta kovin bilehileesti. Mulla siis ei ole mitään bilevaatteita. Aikaa olisi kyllä hankkia, mutta tässä tuppukaupungissa on niin huonot valikoimat. Netistä voisin kyllä tilata, jos jollakin on vinkata joku linkki kivaan asukokonaisuuteen? Rahaa voin kyllä käyttää reilumminkin siihen, mutta en nyt satoja euroja.
Mustia hameita mulla on pilvinpimein.. kynähametta, kapeaa suoraa, kellohametta yms.. Bleisereita löytyy muutama.

Mulla on X mallinen vartalo ja olen aika kookas ruumiinrakenteeltani ja mulla on isot rinnat yms. Vyötärö on suht. kapea ja maha litteä. Käsivarsia pitäisi saada peittoon vähän, koska mulla on aika näkyvä ja iso palohaava vasemmassa käsivarressa. 3/4 hiha kävisi..

Onko bleiseri ja kapea musta hame liian täti? Entäs onko neuletakki sitten liian arkinen?

Nojaa. Jos se bleiseri on suht tyköistuva, eikä muistuta malliltaan laatikkoa, niin voit laittaa.
Kääri sen bleiserin hihoja ylöspäin, niin että ranteet ja "pala" käsivartta tulee näkyviin?
Alle joku jopa räikeän värinen juhlatoppi ja korviin näyttävät korvikset.

Jos haluat laittaa bleiserin niin älä laita mustaa hametta sen kanssa, jos takki on hyvänmallinen niin voi olla ihan nuorekaskin kunhan yhdistää oikein. Alle joku näyttävä paita ja farkut sekä korkkarit kuulostaa mielestäni ihan hyvältä ja tarpeeksi juhlavalta. Neuletakki baarissa ei oikein iske.

kynahame200.gif

Kynähameen kanssa vois toimia ton tyyppinen yläosa, isoa hihaa ja väljyyttä, mut lantiolta istuva? Vierastan hiukan bleiseri/jakkupuku-tyyliä "kapakissa".

Kiintos vinkeistä!

Kynähame on tuossa kuvassa aika alhaalla? Olen itse sen usein vetänyt melkein "tissien" alle, jolloin näytän todella hoikalta. Kai sitäkin voi pitää eri kohdissa??

Itse en kyllä 25 vuotiaana jakkupukua pistäisi baariin. Mutta tyylejä on erilaisia, ja monenlaisia ihmisiä baareissa näkeekin. Monet on ihan tavallisissakin vaatteissa baarissa. Harva yökerho on niin hieno paikka, että sinne oikeasti tarvitsisi muusta syystä kuin omaksi iloksi pukeutua.

Ap kirjoittaa jatkoista yökerhossa. Ainakin jos Helsingin yötä katsoo niin lähes kaikki alle 25vuotiaat pukeutuvat baarissa minimekkoon. Ja melkein järjestään mustaan sellaiseen.

Bleiseri pitäisi ainakin tosiaan täällä PK-seudulla ehdottomasti jättää pois tai muutoin erotut joukosta todella selvästi. Mutta mä olen huomannut että pukeutumisessakin on paikkakuntakohtaisia eroja joten kysele tuttaviltasi.

Yhteistyössä