Saahan! Voidaan laskea sen puolen vuoden mukaan. Mulla ainakin laskettiin..Alkuperäinen kirjoittaja haloo:ei puolen vuoden työllä vielä saa ansiosidonnaista! ja miten ap pitkäksi aikaa töihin meniskään kun on opinnot kesken?
Herran jestas! Meillä tulot yhteensä 2000e ja 5 lasta...Alkuperäinen kirjoittaja Vauvakuumeinen opiskelija:Miehen tulot vajaa 2000 euroa kuussa.
Peesi. :/Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:miksi pitäis tehdä järkilapsia? rakkaudesta niitä tehdään
Oikeasti vastasyntyneen vauvan hoitaminen on rankkaa työtä 24/7. En itse ainakaan olisi jaksanut opiskella (ainakaan muutaman ekan kuukauden aikana), vaikka muuten osaankin tehdä asioita yhtä aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vauvakuumeinen opiskelija:Minä en koe ongelmaksi opiskelujen ja pienen lapsen yhdistämistä, olen sen luontoinen ihminen, että asiat järjestyy kun ne järjestää. Mutta rahaa ei sormia napsauttamalla tai lujalla tahdolla valitettavasti saa.
Opiskelut mulla vasta aluillaan, pari vuotta saa niitä siirtää. Eli pitää taukoa.
Töihin en ole päässyt, niitä jatkuvasti haen tietysti.
Kummasti luulisi että pärjäisitte, meillä kaksi lasta, opiskelen ja miehen tulot on tota luokkaa...Maksetaan lainaa pois ja muutenkin pystymme elämään niin, ettei tule ongelmia. toki tiukkaa on aika ajoin,m ut se on järjestelykysymysAlkuperäinen kirjoittaja Vauvakuumeinen opiskelija:Miehen tulot vajaa 2000 euroa kuussa.
Totta. Tätä mieltä minäkin olen, mutta viime aikoina on ollut pakko ajatella järjellä. Että pärjätäänkö todella taloudellisesti, se lapsi kun ei valitettavasti pelkällä rakkaudella elä.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Jos alkaa miettiä onko järkevä aika hankkia lapsia, sitä ei ole koskaan. Lapset tehdään tunteella, ei järjellä.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:ei puolen vuoden työllä vielä saa ansiosidonnaista! ja miten ap pitkäksi aikaa töihin meniskään kun on opinnot kesken?
Voi jessus. On se onneks hyvä että joku ajattelee myös järjellä, eikä halua itseään ihan kuseen, vaan pystyy ajattelemaan asioita ETUKÄTEEN.Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:miksi pitäis tehdä järkilapsia? rakkaudesta niitä tehdään
siis hyvänen aika mä luulin että nyt on joku onneksi samassa tilanteessa ku mä mutta tottahan tolla pärjää me yritetään lasta ja me molemmat opiskellaan eli turha edes miettiä tommosiaAlkuperäinen kirjoittaja Vauvakuumeinen opiskelija:Miehen tulot vajaa 2000 euroa kuussa.