Onko itsetyydytys parisuhteessa Ok, jos toinen on kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asian kieltäminen olisi aika outoa. Sehän tarkoittaa, että joku muu rajoittaa seksuaalista itsemääräämisoikeutta.
Lukutaito hukassa? En ole kieltämässä mitään, on vaan ikävää kun toinen pihtaa ja suostuu seksiin vain pari kertaa kuussa, ja runkkaa pari kolme kertaa viikossa niin että olen kotona ja kuulen sen sängyn nitinän ja ähinän viereisestä huoneesta.

alkuper.

Aika yleistä on, että parisuhteen yksi osapuoli ei ole kiinnostunut toisen osapuolen fetisseistä, ja sitten toinen tai kumpikin kiihottuu yksinään omista fetisseistään (ts. harrastaa itsetyydytystä).

Perinteinen/klassinen seksi sitten tehdään yhdessä.

Lukutaito hukassa? En ole kieltämässä mitään, on vaan ikävää kun toinen pihtaa ja suostuu seksiin vain pari kertaa kuussa, ja runkkaa pari kolme kertaa viikossa niin että olen kotona ja kuulen sen sängyn nitinän ja ähinän viereisestä huoneesta.

alkuper.

"Mies tyydyttää itsensä noin kaksi kertaa viikossa aika avoimesti... Seksiä haluaa vain 2-3 kertaa kuukaudessa, eli tuo on minulta pois. ... Olemme jutelleet asiasta ja hän on luvannut moneen kertaan, että jos haluaa pikaisen tyydytyksen ilman seksiä, pyytää minulta. Silti ei pyydä. ... Miten saisin miehen ymmärtämään että tuo loukkaa minua?"

No kyllä tuo kovin vahvasti vaikuttaa siltä että haluat rajoittaa toisen masturboimista. Tai en tiedä miten tuo sitten pitäisi tulkita. Varmaan niin, että toivoisit hänen runkkaavan enemmän ja vähentämään seksiä kanssasi entisestään. Kiitos että korjasit. Nyt se meni sitten oikein.

"Mies tyydyttää itsensä noin kaksi kertaa viikossa aika avoimesti... Seksiä haluaa vain 2-3 kertaa kuukaudessa, eli tuo on minulta pois. ... Olemme jutelleet asiasta ja hän on luvannut moneen kertaan, että jos haluaa pikaisen tyydytyksen ilman seksiä, pyytää minulta. Silti ei pyydä. ... Miten saisin miehen ymmärtämään että tuo loukkaa minua?"

No kyllä tuo kovin vahvasti vaikuttaa siltä että haluat rajoittaa toisen masturboimista. Tai en tiedä miten tuo sitten pitäisi tulkita. Varmaan niin, että toivoisit hänen runkkaavan enemmän ja vähentämään seksiä kanssasi entisestään. Kiitos että korjasit. Nyt se meni sitten oikein.

Juu niin vissiin. Huumormiehiä olet selvästi. Koska et voi olla kuin mies. ;-)

ap

Joo ollaan tehty niin ja tullaan tekemään vastedeskin. :) ap

Tuo onkin aivan huippua, näin vaimon kanssa sattuman kautta piristyksenä löydettiin kipinä.

Ymmärrän ahdistuksen joka tuollaiseen kotona vaimon paikalla ollessa runkkailuun tulee. Itse kuitenkin ottaisin vaimon avun ilomielin vehje pystyssä vastaan.

Päivittäiset työt, kiirehelvetti vie liikaa aikaa eikä aikaa juuri jää. Isot lapset pysyvät jo poissa jaloista, mutta omaa aikaa tyydyttämiseen ei usein ole ja tästä syystä se saattaa tapahtua muualla.

Mitä mieltä itse olet jos tyydyttäminen tapahtuisi muualla? Yksi tapa olisi jos miehesi pyytäisi sinut viereensä vaikka masturboisi vain itseään, mutta olisit kuitenkin läsnä?

..täytyykin nyt tehdä kotitöitä välillä jotta ei itsellä lähde lapasesta, sen verran alkaa housuissa ajatuksesta sykkimään että on mahdotonta enää istua olematta tekemättä "mitään". Missäs se vaimo nyt on?