V
vierailija
Vieras
Mies tyydyttää itsensä noin kaksi kertaa viikossa aika avoimesti, niin että minä olen kotona. Joko menee saunan pukuhuoneeseen jos olen makkarissa, tai jos olen olkkarissa, menee makkariin. jättää usein lattialle spermaisen paperin. Seksiä haluaa vain 2-3 kertaa kuukaudessa, eli tuo on minulta pois. On sanonut että olen haluttava, mutta että tuo ei liity minuun. Itsekin harrastan sooloseksiä, mutten koskaan kun hän on kotona. Olemme jutelleet asiasta ja hän on luvannut moneen kertaan, että jos haluaa pikaisen tyydytyksen ilman seksiä, pyytää minulta. Silti ei pyydä.
Esim. eilen illalla kun olin hereillä, sanoi että on selkä kipeä, menee venyttelemään. Oli vartin poissa, ja kun tuli, kysyin oliko r*nkkaamassa, myönsi että oli, sanoi että saa helpommin unen päästä jos on rentona.
Miten saisin miehen ymmärtämään että tuo loukkaa minua? Asiallisia vastauksia, kiitos.
Esim. eilen illalla kun olin hereillä, sanoi että on selkä kipeä, menee venyttelemään. Oli vartin poissa, ja kun tuli, kysyin oliko r*nkkaamassa, myönsi että oli, sanoi että saa helpommin unen päästä jos on rentona.
Miten saisin miehen ymmärtämään että tuo loukkaa minua? Asiallisia vastauksia, kiitos.