Mitäköhän tuo ukko tuumais jos jääkaapin oveen ilmestyis hinnasto.
Niimpä mutta onneks mulla ei ole tommosta pässiä miehenäkään, jonka tarttee laskelmoida paljon seksi hänelle maksaa. Meille ei siis varmaan ilmesty hinnastoa.Tässähän tuntee ihtensä ihan dilleks ku teen kotityöt ja vielä annan.:xmas:
No voi voi miesparkoja!juuri näin, mikään ei ole (miehelle) ilmasta
Hinnastosta mies sai hyvät naurut, olen sellaisen tehnyt joskus meidän jääkaapin oveen.Niimpä mutta onneks mulla ei ole tommosta pässiä miehenäkään, jonka tarttee laskelmoida paljon seksi hänelle maksaa. Meille ei siis varmaan ilmesty hinnastoa.
mä mitään valita, mä vaan totean...Ilmeisesti miehet haluais elää niin kun valittavat kerta että seksikin maksaa.
Kunhan kuvittelet.
Pelaajat kyllä joutuvat maksamaan, mutta he ovat valinneet sen tien.
Naisen ei olisi mikään pakko käyttää seksiä maksuvälineenä ja vallankäytön välineenä. Seksi voisi tapahtua myös ilman vastiketta - luonnollisesti - silloin kun molemmat sitä haluavat. Koska nainen kuitenkin tietää, että mies on helposti valmis maksamaan, nainen myös vaatii maksua.Alkuperäinen kirjoittaja yäk;29765116:No voi voi miesparkoja!
Saadakseen miehen, joka kohtelee naista hyvin, nainen joutuu MAKSAMAAN SIITÄ SEKSILLÄ. Eli naisellekaan ei ole mikään ilmaista!