"Kaisa"
Alkaa kerämään nyt 1v täyttävälle kummilapselle jotain tän tyylisiä keräilyeläimiä? Oon ainaki Tiimarissa ja Prismassa nähny näitä lahjakas.fi - Schleich -
Siis puhuit itse keräilystä ja keräilyeläimistä, eli siihen kommentoin, että ei nuo varsinaisesti ole mikään keräilykohdejuttu. Saattaishan nuo olla pitkäikäisempi juttu kuin junaradat tai dublot, mutta toisaalta en tiedä moniko teini-ikäinen arvostaa isoa kokoelmaa muovieläimiä. Keräily on ihan mukava ajatus, mutta tosi harja loppujen lopuksi on sellainen josta olisi iloa jo lapsena ja kumminkin myös aikuisena, se pysyvä muisto kun kai olisi tarkoitus. Ennemmin vaikka antaisin vaihtuvia lahjoja jollain pysyvällä teemalla.tarviiko sen olla? enkä halua sellaisena niitä ajatella, vaan et täydentäisin lapsen lelusarjaa ikään kuin dublo tai junaradan osia ostetaan lisää.. Mitä oon kaupassa nähny ni toiset on pieniä ja toiset isoja.. mut eikö nuo kuitenki ole aika kestäviä?
En ole yhtään minkään hopeisten lusikkasarjojen kannalla.. ennemmin ostan jotain sellaista jolla lapsi voi leikkiä, eikä tarkoituskaan ole et säilyisivät lapsella kaapissa koriste esineinä hamaan tulevaisuuteen. Vaan kuten muutkin lelut oisivat leikittävinä. Tietty jos ne ei lasta kiinnosta ni sit en osta
Meillä lapsi tykkäisi kovastikin, mutta en tiedä tykkääkö kaikki. Mutta kannattaa ostaa kaupasta eikä tilata mistään, niin tulee 1- vuotiaalle sopivaa kokoa, ne kun on useimmat aika pieniä.Mitä oot siitä mieltä et jos ostaa muutamana kertana peräkkäin lahjaksi nuita? siis ettei sen pidemmälle kerää vaan antaa samaan sarjaan kuuluvia tuotteita muutaman lahjan peräkkäin?
Kun lapsi kasvaa, en oleta että nuo pitäisi säästää sille lapselle sitten kun joskus on aikuinen (jos äiti ei erikseen halua), vaan jos on pikkusisaruksia ni minun mielestä ne voi siirtyä sit pikkusisarusten leikkeihin.
Ensinnäkin, eivät ole keräilykrääsää, vaan laadukkaita leluja.Eikö nuo eläimet sitten ole ajankohtaista? jos vien nyt esim. 4-5 eläintä ja annan joululahjaksi saman verran esim. kotieläimiä?
Juu siis kyllä voit viedä ihan hyvin niitä! Mä vaan sitä tarkotin että voi olla että jossain vaiheessa ne ei enää kiinnosta ja silloin niitä on mun mielestä turha enää viedä. Mutta noi on kauniita ja kestäviä ja en ole koskaan tavannut lasta joka ei eläimillä leikkisi! Kiva lahjaidea siis.Eikö nuo eläimet sitten ole ajankohtaista? jos vien nyt esim. 4-5 eläintä ja annan joululahjaksi saman verran esim. kotieläimiä?