Onko ihan ok antaa lapsen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
..Katsoa joskus tarhapäivän jälkeen vähän enemmän tv:tä, vaikkapa pari-kolme tuntia? Tyyliin kerran viikossa, yleensä keksin lapselle virikkeitä itse, luemme, teemme ruokaa, piirrämme (sen mitä tyttö nyt jaksaa) ja hassuttelemme, mutta yleensä mulla alkaa olla tässä loppuviikosta pää niin painuksissa että meinaan nukahdella kokoajan, ja haluaisin vaan levätä. Yleensä katsoo vain pikkukakkosen jos sitäkään. Ehkä tyhmääkin tyhmempi kysymys mutta kun poden kamalan huonoa omatuntoa :(

ei se suotavaa ole, mutta ei lapsi siitä joskus harrastaessaan pilalle mene.

Omani katselee joskus, että saan tehtyä hommia liikaa, siis tunteja peräkkäin. Mutta se otetaan takaisin, esim. viikonloppuisin ei juuri katso mitään. Ehkä hetken aamulla. En ole ylpeä, mutta totuuden mukainen :(

Meillä katsoo varmaan joka päivä pari tuntia telkkua kun minä lepäilen, enkä pode edes huonoa omatuntoa kun koen tämän hyväksi kaikille. :) kunhan ei koko päivää ja esim viikonloppuna ei olisi lapsen kanssa, ihan hyvin voi katsoa lempiohjelmat.

Minkä ikäinen lapsi on? Lapsen on myös hyvä antaa touhuta ihan yksinään, siis ilman telkkua. Oppii leikkimään yksinäänkin. Mut ei ole haitaks vaik kerran viikossa kattois telkkuakin vähän enempi.

ollaan molemmat väsyneitä työ- ja tarhapäivän jälkeen, minä ja lapsi. Yleensä lapsi katsoo dvd:tä ½-1h,minä olen koneella ja laitan samalla ruuan,ruuan jälkeen sitten tehdään muuta. Nyt lapsi (4v.) on välillä leikkinyt itsekseenkin kun tulemme kotiin (aiemmin ei ole osannut),eikä olekkaan välittänyt katsoa dvd:tä. Ei ole paha satunnaisesti katsoa enemmänkin,meilläkin kipeenä katsoo paljonkin.

Yhteistyössä