Onko ihan normia että raskauden edetessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pusuapina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pusuapina

Jäsen
08.06.2007
693
0
16
.. testi näyttää haaleampaa viivaa? Plussasin apteekin testillä 11.6. ja tumma selkeä viiva tuli lähes heti. Nyt on neuvolassa käyty (2.7.) ja ultrat varattu 12 viikolle... Sitten tänään keksin kokeilla yhtä käyttämätöntä apteekin testiä.
Se näyttää hyvin hyvin hyvin haaleaa viivaa, aivan toista kuin tuo, jolla kuukausi sitten plussasin!
Paha olo on jatkunut nyt kolme viikkoa, rinnat on kipeet ja kasvamassa, verta ei ole tullut kertaakaan toukokuisten kuukautisten jälkeen.
Miksi viiva on lähes näkymätön vaikka mun pitäis olla raskausviikoilla 8+4?
eikö se viiva tule juuri jostain raskaushormonista?
Kaduttaa että pitikin ruveta huvin vuoks testailemaan.... :ashamed:

mulla kävi kanssa noin ekan testin jälkeen testasin joskus viikolla 6 ehkä. silloin sain suht haalean viivan ja olin ihan varma et nyt ei oo kaikki kunnossa. siiten olikin ultra jo viikolla 7 ja kaikki oli kunnossa pikkusella. sitten piruuttani tein testin viikolla 7+6 ja sillon sain taas todella vahvan plussan. ja nyt päätin et turhaan mä noita testejä enää tuhlailen. :D

Kuulostaa kyllä aika oudolle... Mulla kävi aiemmin niin että testasin ekaks plussan mut kolmen päivän päästä ei tullut mitään... sit alkoikin menkat myöhässä. Mut jos sulla ei kerran menkkoja ole kuulunut niin aika kummallista. Toivottavasti kaikki ok ja että olet normaalisti raskaana. Ainahan voit mennä yksityiselle varhaisultraan jos asia askarruttaa, ettei tarvitse odotella viikolle 12.

Eri merkkisissä testeissä on aika eri vahvuisia ne viivat. Siihen voi myös vaikuttaa se, mihin aikaan vuorokaudesta testi on tehty. Samoin pissan "laimeus/vahvuus". Jos olet esim. juonut vetta ennen testausta, voi viiva näkyä heikompana.
Kaikki on varmasti ihan kunnossa Pikkuisella :hug: :heart:

Yhteistyössä