Onko ihan normaalia et työporukka saunoo nakuna?Mies

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
No suurimmassa osassa noissa illoissa on mukana alkoholia. Ei kai kukaan tervejärkinen ilman alkoholia mene saunaan toissukupuolisen pomonsa/alaisensa kanssa.

Mieti nyt. Saunassa esim. 45v miespomo ja 20v sihteerikkö (joka on vielä suht. kaunis) ja vaikka tuolla saunas olisikin vielä jotain muitakin, niin kyllä voisi jo tuosta lähtee aikamoiset juorut liikenteeseen. Ei todellakaa sopivaa ylemmissä tasoissa.
Tuskin ne siellä kahdestaan ovat. Ja omat kokemukseni ovat hyvin erilaisesta työyhteisöstä muutenkin, joten turha minun ottaa kantaa :)
 
tässä totuus
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
No suurimmassa osassa noissa illoissa on mukana alkoholia. Ei kai kukaan tervejärkinen ilman alkoholia mene saunaan toissukupuolisen pomonsa/alaisensa kanssa.

Mieti nyt. Saunassa esim. 45v miespomo ja 20v sihteerikkö (joka on vielä suht. kaunis) ja vaikka tuolla saunas olisikin vielä jotain muitakin, niin kyllä voisi jo tuosta lähtee aikamoiset juorut liikenteeseen. Ei todellakaa sopivaa ylemmissä tasoissa.
Tuskin ne siellä kahdestaan ovat. Ja omat kokemukseni ovat hyvin erilaisesta työyhteisöstä muutenkin, joten turha minun ottaa kantaa :)
Ei ole väliä ovatko kahdestaan vai onko mukana 5 muutakin. Tuollainen ei vain ole sopivaa ja juorut lähtee todella helposti liikenteeseen.

Tosiaan joku pienentehtaan esimies ihan erijuttu. Tehtaissa muutenkin voi olla ihan erilainen ilmapiiri ja jossain sutjautetaan tosi seksistisiä vitsejäkin ihan normaalina. Mutta meneppäs johonkin suunnitteluinsinööri-diplomi-insinööripiireihin, jotka käyvät edustamassa koko suomen firmaa esim. ulkomailla ja mieti siinä joku pomo+sihteerikkö saunamista. Ei vaan sovi ei.
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
No suurimmassa osassa noissa illoissa on mukana alkoholia. Ei kai kukaan tervejärkinen ilman alkoholia mene saunaan toissukupuolisen pomonsa/alaisensa kanssa.

Mieti nyt. Saunassa esim. 45v miespomo ja 20v sihteerikkö (joka on vielä suht. kaunis) ja vaikka tuolla saunas olisikin vielä jotain muitakin, niin kyllä voisi jo tuosta lähtee aikamoiset juorut liikenteeseen. Ei todellakaa sopivaa ylemmissä tasoissa.
Tuskin ne siellä kahdestaan ovat. Ja omat kokemukseni ovat hyvin erilaisesta työyhteisöstä muutenkin, joten turha minun ottaa kantaa :)
Ei ole väliä ovatko kahdestaan vai onko mukana 5 muutakin. Tuollainen ei vain ole sopivaa ja juorut lähtee todella helposti liikenteeseen.

Tosiaan joku pienentehtaan esimies ihan erijuttu. Tehtaissa muutenkin voi olla ihan erilainen ilmapiiri ja jossain sutjautetaan tosi seksistisiä vitsejäkin ihan normaalina. Mutta meneppäs johonkin suunnitteluinsinööri-diplomi-insinööripiireihin, jotka käyvät edustamassa koko suomen firmaa esim. ulkomailla ja mieti siinä joku pomo+sihteerikkö saunamista. Ei vaan sovi ei.
Joo joo. Sulla ei selkeästi ole mitään kokemusta mistään työpaikasta. Mene takaisin sinne mol.fi katsomaan niitä unelmiesi "diplomi-insinööri"-paikkoja.
 
tässä totuus
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Eikö voi tyytyä olemaan määrittämättä sitä normaalia oman ajatusmaailmansa kautta? Jos joku on erilaista kuin mitä itse tekee, niin onko se aina sitten epänormaalia tai sairasta jopa?
Ei välttämättä sairasta, mutta ei sitä yleiseksi normiksi voi vain oman ajatuksensa vuoksi sanoa.

Katso yleistä ilmapiiria esim. kylpylöissä/rannoilla yms. Ei siellä tosiaankaan ole mitään sekasaunoja ja ne minusta määrittelevät enemmän normin kuin yksittäinen työporukka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Eikö voi tyytyä olemaan määrittämättä sitä normaalia oman ajatusmaailmansa kautta? Jos joku on erilaista kuin mitä itse tekee, niin onko se aina sitten epänormaalia tai sairasta jopa?
Ei välttämättä sairasta, mutta ei sitä yleiseksi normiksi voi vain oman ajatuksensa vuoksi sanoa.

Katso yleistä ilmapiiria esim. kylpylöissä/rannoilla yms. Ei siellä tosiaankaan ole mitään sekasaunoja ja ne minusta määrittelevät enemmän normin kuin yksittäinen työporukka.
No täällä ainakin käytetään sanaa normaali nimenomaan siinä merkityksessä,, että kaikki siitä sanojan normaalista eroava on just epänormaalia ja sairasta. Hiton ärsyttävää. Ja melkein sekin, että joku puhuu totuudesta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Ja parhainta tässä on se, että kun nyt kysyin mieheltäni pääsinkö alasti toisten miesten kanssa saunaan niin se olisi kuulemma ihan ok! Just kun kirjotin siitä, että "helppohan se olisi päästää, jos olen niin ruma ettei muhun varmasti kukaan koskis". Että tarvii varmaan tehdä itselleen jotain :( Meillä näyttää tässä olevan eriävät mielipiteet perheen sisälläkin.
Ei vaan sä olet niin nätti että sua kehtaa näyttää ;)
 
tässä totuus
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
No täällä ainakin käytetään sanaa normaali nimenomaan siinä merkityksessä,, että kaikki siitä sanojan normaalista eroava on just epänormaalia ja sairasta. Hiton ärsyttävää. Ja melkein sekin, että joku puhuu totuudesta :D
No, itse en sitä normia tarkoittanut, että kaikki muut sitten olisivat jotenkin sairaita.
 
vaim00
Ensiksikään en ymmärrä miksi miehesi on mennyt moiseen? Mieheni ei lähde lainkaan, jos minä vaimo ei ole mukana. Ei se etten päästäis, mutta EI HALUA, koska ei moinen kuulu varatulle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Todellakin ärsyttäisi. Ei ole soveliasta ylipäätään mun mielestä, itse en miespuolisten työkavereideni kanssa saunoisi todellakaan alasti, naisten kans tottakai. Kertoo myös jotain noista naisista...
Mitä minusta kertoo se, että voin saunoa miehen työkavereiden kanssa (muusikoita) mutta ei tulisi mieleenikään koskaan ikinä milloinkaan, oman työporukkani kanssa (toimistotyöntekijöitä)?
 
Minuu sitte ärsyttää semmonen "hienostelu" ettei vois sekasaunas käydä ja mökillä tai saunaillassa uida alasti....mikä siinä nyt on niin kummaa...onhan kaikki nähny tissiä, pillua ja munaa...plääh ei mee mun jakeluun...miks ei voi..oli sitten varattuja tai sinkkuja...ihan sama :)
 
Näkökulmaa
Kertokaahan nyt yhdessä saunojat rehellisesti. Miten useasti olette edenneet seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin että yhteis-saunominen olisi jotenkin edesauttanut asiaa?
 
vieras
Menee ehkä vähän aiheen vierestä, mutta Keski-Euroopassa (esim. Saksa, Itävalta) on ihan yleisesti kylpylöitä, joissa saunotaan alasti sekasaunassa. Uima-altaan puolella on sitten uikkarit. Että on siis muutakin kuin suomalaista saunakulttuuria. Tuo työkavereiden kanssa saunominen riippuu mielestäni kovasti työpaikan hengestä. Eli voi olla ihan ok, tai sitten ei.
 
vierailija
Ensinnäkin saunassa ollaan aina nakuna. Jos on tarpeeksi hyvä työporukka niin miksikäs ei. Mulla on ollu yksi porukka kenen kanssa mentiin kaikki yhdessä saunaan. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut, mentiin myös uimaan yhdessä, nakuna. Siinä sit tietysti kävi niin että myöhemmin illalla kun oltiin vauhti päällä niin naiset alkoi ensin kopeloimaan munista. No hyväiltiinhän me äijätkin sitten naisia tissistä, upeita tissejä ja kuulemma komeita kyrpiä oli.
 

Yhteistyössä