Onko ihan normaalia et työporukka saunoo nakuna?Mies

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
oli ma-ke työporukan kanssa huvilassa, eli 4 miestä ja 2 naista.. olivat kuulemma pyörineet nakuna suurimman osan ajasta, saunoneet ja uineet. en tietenkään ruvennut skitsoamaan tms. mutta sanoin että onpa outoa porukkaa, mies siihen että minkäs hän sille voi. naiset on sinkkuja, kaikki miehet varattuja. itse hoidin kotona kolmea lasta. Vähän ärsyttää, mutta ei voi mitään. ärsyttäisikö ketään muuta vastaava tilanne?
 
Kyllä muakin ärsyttäisi. :kieh: Meilläkin on työporukan saunailtoja, mutta aina naiset saunoo keskenään ja miehet keskenään. Eihän pelkässä nakkiudessa nyt mitään pahaa sinänsä ole, mutta ei tuo mun mielestäni ihan tavallista aikuisten kesken ole.
 
ap
No ajattelin asian toisin päin: vaikka kroppani olisi täydellinen, en silti haluaisi olla alasti työpaikkani miesten kanssa (jotka myös olisivat munasillaan). Minusta se ei ole vain sopivaa. Eikä nuo pelkästään saunoneet vaan nakuna uivat jne..
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ajattelin asian toisin päin: vaikka kroppani olisi täydellinen, en silti haluaisi olla alasti työpaikkani miesten kanssa (jotka myös olisivat munasillaan). Minusta se ei ole vain sopivaa. Eikä nuo pelkästään saunoneet vaan nakuna uivat jne..
Mitä sitten, olisiko pitänyt uidessakin olla turkishaalarit?
 
p
Todellakin ärsyttäisi. Ei ole soveliasta ylipäätään mun mielestä, itse en miespuolisten työkavereideni kanssa saunoisi todellakaan alasti, naisten kans tottakai. Kertoo myös jotain noista naisista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Juu, ei ole normaalia. Naiset ja miehet saunoo kyllä omalla vuorollaan työporukan kesken..
tuossa se sana tuli. suuttusin minäkin. kaveriporukalla ehkä hiukan toinen juttu, sillon mäkin saunon yhessä ukkojen kanssa, samaten muut emännät
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Juu, ei ole normaalia. Naiset ja miehet saunoo kyllä omalla vuorollaan työporukan kesken..
tuossa se sana tuli. suuttusin minäkin. kaveriporukalla ehkä hiukan toinen juttu, sillon mäkin saunon yhessä ukkojen kanssa, samaten muut emännät
Taas te väännätte asian solmuun ja syyllistätte ap:n miestä. Saunoessa ja uidessa kuuluu olla alasti, vaikkakin olisi työporukka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Todellakin ärsyttäisi. Ei ole soveliasta ylipäätään mun mielestä, itse en miespuolisten työkavereideni kanssa saunoisi todellakaan alasti, naisten kans tottakai. Kertoo myös jotain noista naisista...
|O Ai ei miehistä sitten? Naiset olivat sinkkuja, mutta miehet eivät. Miehet olisivat mielestäni voineet ajatella, miten puoliso suhtautuu sekasaunaan.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Todellakin ärsyttäisi. Ei ole soveliasta ylipäätään mun mielestä, itse en miespuolisten työkavereideni kanssa saunoisi todellakaan alasti, naisten kans tottakai. Kertoo myös jotain noista naisista...
|O Ai ei miehistä sitten? Naiset olivat sinkkuja, mutta miehet eivät. Miehet olisivat mielestäni voineet ajatella, miten puoliso suhtautuu sekasaunaan.
ÄLÄ JEESUSTELE
 
Tintti83
Hassua huomata, mutta ei ärsyttäisi oman mieheni ollessa kyseessä. Jonkun toisenlaisen luonteen omaavan miehen kanssa asia voisi ärsyttääkin.

Meillä on sellainen ydinporukka töissä, joka todennäköisesti saunoisikin luontevasti alasti, kuten kaveriporukat saunovat. Sellainen on siis mahdollista, vaikka tuskin joka työpaikassa ollaan niin luontevia ja läheisiä.
 
Enpä tiedä olisinko moksiskaan. Ei se maailma nakuiluun kaadu. Vaan fiksumpaa tuollaiset sekasaunat on kaveriporukalla.
Mietin, että erään vakituisen pätkätyöpaikan etuihin kuuluvat saunaillat ja työpaikka on miesvoittoinen. Sen verran kotonani olen heidän seurassaan, että voisin hyvin saunoakin. Vaan sen verran järkeä voin käyttää, etten kuitenkaan tee niin. Vaikka se oman miehen mielestä olisikin ok, niin tiedän tasan tarkkaan, että kaikkien työkavereiden hellujen/vaimojen mielestä ei olisi. Ja kun tietää, että sen saunomisen seurauksena olisi kitinää, napinaa, selän takana puhumista ja paskan jauhantaa, niin miksi turhaan tehdä itselleen asioita vaikeaksi.
 
omg
Alkuperäinen kirjoittaja Mies :
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Juu, ei ole normaalia. Naiset ja miehet saunoo kyllä omalla vuorollaan työporukan kesken..
tuossa se sana tuli. suuttusin minäkin. kaveriporukalla ehkä hiukan toinen juttu, sillon mäkin saunon yhessä ukkojen kanssa, samaten muut emännät
Taas te väännätte asian solmuun ja syyllistätte ap:n miestä. Saunoessa ja uidessa kuuluu olla alasti, vaikkakin olisi työporukka.
Ai niinku uimahallissaki kuuluu olla siellä altaassa alasti? :eek:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja molly harmaana:
onneks mun mies ei pyöri nakuna (tai mitenkään muutenkaan ) sinkku naisten (tai varattujenkaan ) kanssa, mökissä, millään porukalla..
joo, peesi, en kyllä tykkäis, tai jos käännetään toisinpäin, niin eipä tykkäis mieskään... kysäse omalta mieheltäs,ap, miltä siitä tuntuis, jos homma olis toisinpäin, sä lähdet mökille pelehtiin alasti päivät pitkät vieraiden miesten kanssa?? surullisia avioliittoja niin monella täällä palstallla, eikö molly?
 

Yhteistyössä