onko ihan hyvät lahjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lolo

Vieras
poika 3v: kaksi dvdta, leikattavat hedelmät, pyyhe, palapeli 12 palaa, kirja, ainaki noi olen ostanut

tyttö 1v: keinuhevonen,pyyhe,lakana xsylofoni,dvd,pussilakanasetti

ja yhteiseksi saavat piirustusalusta ja yhden kirjan

onko teistä liian vähän? sukulaisilta ja kummeilta tulee vielä lisää..

Ihan sopivasti! Ei niitä paketteja tarvitse kymmennittäin olla :)

Itse ostin 4veelle v.smile pelikonsolin ja herra hakkaraisen aakkospelin sekä 2,5veelle brion junaratasetin (sen hevosfarmin) ja kakkosohjaimen veljen konsoliin :) Siinäpäs ne,enemmän en ajattellut mitään hankkia..... Sukulaisilta tulee kuitenkin paketti jos toinenkin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja huhuhu:
1-VUOTIAALLE DVD, EI HYVÄNEN AIKA!!! JA MITÄ SE 3-VUOTIASKAAN VIDEOILLA TEKEE; SEN IKÄSEN LAPSEN ON PARAS LEIKKIÄ!!!

Kyl mä luulen että noi lapset ehtii leikkiäkin, vaikka silloin tällöin katselisivatkin dvd:tä. Taitaa täällä olla taas pelkkiä superäitejä paikalla, jotka eivät koskaan käytä pikkukakkosta "lapsenvahtina" minuuttiakaan vaan keksivät kehittäviä leikkejä aamusta iltaan. Mun puolivuotias katsoi juuri aamupuuron jälkeen vartin lastenohjelmaa telkkarista suurella mielenkiinnolla kun mä söin aamupalaa vieressä. Hui kamala!

Ap:lle vielä: on ihan tarpeeksi lahjoja. Ei tarvis noinkaan paljon olla, jos sukulaisilta ja kummeilta tulee paljon lisää. Muutaman vuoden päästä kotinne hukkuu tavarapaljouteen tuota menoa. ;) Paitsi osa lahjoista oli kyllä hyötytavaraakin, joten ihan hyvä näin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:
Alkuperäinen kirjoittaja huhuhu:
1-VUOTIAALLE DVD, EI HYVÄNEN AIKA!!! JA MITÄ SE 3-VUOTIASKAAN VIDEOILLA TEKEE; SEN IKÄSEN LAPSEN ON PARAS LEIKKIÄ!!!

Kyl mä luulen että noi lapset ehtii leikkiäkin, vaikka silloin tällöin katselisivatkin dvd:tä. Taitaa täällä olla taas pelkkiä superäitejä paikalla, jotka eivät koskaan käytä pikkukakkosta "lapsenvahtina" minuuttiakaan vaan keksivät kehittäviä leikkejä aamusta iltaan. Mun puolivuotias katsoi juuri aamupuuron jälkeen vartin lastenohjelmaa telkkarista suurella mielenkiinnolla kun mä söin aamupalaa vieressä. Hui kamala!

Ap:lle vielä: on ihan tarpeeksi lahjoja. Ei tarvis noinkaan paljon olla, jos sukulaisilta ja kummeilta tulee paljon lisää. Muutaman vuoden päästä kotinne hukkuu tavarapaljouteen tuota menoa. ;) Paitsi osa lahjoista oli kyllä hyötytavaraakin, joten ihan hyvä näin. :)

Meillä on odottamassa vuoden ikäiselle dvd, enkä sen takia koe olevani huono äiti. Isommat kun välillä katsoo, pitäisikö pienempi teljetä toiseen huoneeseen? Miksi siis ei omaa ohjelmaa pienelle, jota saa välillä katsoa. Eli näin meilläkin :)

Yhteistyössä