Onko ihan hullua alkaa itse blondaamaan tukkaa?

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Mun kampaaja ei suostu :whistle: Ehkä se kertoo jo jotain mutta mua himottais kokeilla vaaleempaa tukkaa, tyyliin toffeen värinen missä vaaleita raitoja tai edes vaaleanruskea.

Oma väri on ihan maantie, mutta värjään 5viikon välein sen melkein mustaksi missä punasta raitaa.

Jos alan vaalentamaan niin värinpoisto ensin? Vai mitä hittoa mä teen?

Miksei kampaaja suostu??
Eikö se ole niitten hommaa?Omituista.

Kannattaa ennemmin käydä eka kerta kampaamossa,mä olen kertaalleen blondannut ja oon toosi tumma...
Ketuiks meni!
Ja arvaa kauanko kesti että se palanut tukka kasvoi takasin.Sainhan mä sen värjättyä kampaajalla tummaks takasin,mutta silti-oli ihan palanut karvakasa...

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mun kampaaja ei suostu :whistle: Ehkä se kertoo jo jotain mutta mua himottais kokeilla vaaleempaa tukkaa, tyyliin toffeen värinen missä vaaleita raitoja tai edes vaaleanruskea.

Oma väri on ihan maantie, mutta värjään 5viikon välein sen melkein mustaksi missä punasta raitaa.

Jos alan vaalentamaan niin värinpoisto ensin? Vai mitä hittoa mä teen?

Pari kolme kertaa blondausaine... katsoo aina värin välissä millainen on. Vaaleanruskea varmasti helpompi saada, taitaa blondi mennä kupariseksi. Mutta jos blondia väriä päälle, ota joku tuhka sävyinen, taittaa keltaisuutta.

Kannattaa varautua että joutuu leikkaa viitisen senttiä pois tukasta, yksilöllistä, mutta mahdollista.

Onnea yritykseen!

hmm kummallista. itellä on pitkään ntyten ollut vaaleat ihan blondit hiukset ja yleensä itse värjännyt joskus amisaikoina kokeilin välillä punaista välillä violettia mutta ain a värjäsin takaisin blondiksi. :) nytten kyllä muutaman kerran olen käynyt kampaajalla ja niillä on paljon vahvemmat värit(käy päänahkaan) kuin mitä noi kaupan ja samantuloksen ne blondatessa toivat.

mutta jos on tummaksi värjätyt hiukset niin ensiksi tietenkin värinpoisto ja siihen päälle väri jos ei tartu näin mie tein silloin :)

Vaalennus kuivattaa hiusta, ainakin yleensä..mie joskus aikoja sitten vaalensin itte, ja ..noh, tulihan niistä aika sekaväriset, kun en viittinyt montaa purkkia laittaa.Juuresta ne oli ihan vaaleet, mut latvaa kohti meni ihan oranssiks. Oli se ihan välttävä siihen aikaan (joskus teininä ) Eipähän tullut kaveripiirissä toista samanlaista vastaan :)

Mä olen saanut mustan tukan tällaseks ´Gwen stefaniks´ilman kampaajaa.Kauan siihen meni ja tukka kärsi mutta ah tätä autuutta nyt :D Otat vaikka kaks värinpoistoo tai vaikka kolmekin mutta pidä poistojen välillä taukoa!!!Vaikka viikon verran.Käytä huivia sen aikaa että tukkas kestää katseen :snotty: Ja mä olen saanu tukkani valkoseks ainoastaan Liven väreillä.Niin ja sitten ostat sata purkkia hopeashampoota ja blondia värivaahtoa.

Mulla siis lyhyt nyrhitty tukka joka osaksi niskasta hiukan pidempi( onpa hankala selittää) että sen, että se palaa, olen valmis riskeeraamaan :D

No sitte ei muuta kun värinpoistoa päähän.Kolme kertaa varmaan joudut tekee värinpoiston ja poistojen välissä olis hyvä pitää aina parinviikon väli,eli huivi päässä saat kulkea noin 6.viikkoa :D Tässä hommassa maltti on valttia ja hiljaa hyvä tulee.väli viikoilla HOIDA hiusta,osta siis kampaamosta hyvät kosteuttavat tuotteet esim tigin dumb blonde tai headshot :) Sitte näitten jälkeen tuhkanvaaleeta VÄRIÄ päälle esim helsinki on tosi hyvä!!

Onnea matkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mä olen saanut mustan tukan tällaseks ´Gwen stefaniks´ilman kampaajaa.Kauan siihen meni ja tukka kärsi mutta ah tätä autuutta nyt :D Otat vaikka kaks värinpoistoo tai vaikka kolmekin mutta pidä poistojen välillä taukoa!!!Vaikka viikon verran.Käytä huivia sen aikaa että tukkas kestää katseen :snotty: Ja mä olen saanu tukkani valkoseks ainoastaan Liven väreillä.Niin ja sitten ostat sata purkkia hopeashampoota ja blondia värivaahtoa.

:laugh: Onneks meillä töissä myssypakko :laugh: Kukaan ei näe mun alennustilaa

Itse en lähtis blondaamaan, voi tippua koko tukka tai tulos olla vähintäänkin karsea (oranssi, keltainen, valkoinen, vihreä - nämä tulokset olen nähnyt kun joku on päättänyt tehdä itsestään blondin kaupan värinpoistolla ja vaalentavalla hiusvärillä.)

Mutta osaava kampaaja saa katastrofitta sut blondiksi jos haluat. Kerralla se ei välttämättä onnistu, ainakaan jos hiukset haluaa pitää hyväkuntoisina. Mustasta vaaleanruskeaks ja siihen muutama vaalea raita ja kuukauden-parin päästä sitten blondiks.

Mä kanssa haluaisin oman vaalean värini takaisin, pian ollut vuoden punapää ja kyllästyttää jo... |O

Just valkasin itselleni otsatukan.. ensin valkasin 2 kertaa ja siihen "harmaata päälle" , sitten kerran ja taas harmaata päälle.. parin päivän päästä valkasin vielä 3 kertaa koko otsatukan ja harmaata päälle. Vieläkään se ei oo niin valkonen kuin haluaisin, mutta mulla tuo punanen tuntuu tarttuvan vaaleaan osaa pestessäkin, joten pakko kai alkaa oleen tyytyväinen :whistle:
Omaan tukkaani uskalsin tämän tehdä, asiakkaalle en ikinä.
Käytössäni oli "kampaamo" värit ja vaalennus aineet, paitsi harmaa oli ns.shokkiväri, ilman shokkia ;)
Ennen valkaisua väri oli pinkki ja tehty noilla shokkiväreillä..oli meinaan tiukassa, vaikka pesut haalistaa muutaman kerran jälkeen, niin vaalennus ei muka meinannut tehota millään.

Hopea shamppoo on aika hyvä keino saada keltaisuutta pois, ilman taittavia värejä.

Olen kokeillut just tota samaa värjättyihin tummanruskeisiin jotka näyttää päässä lähes mustilta niin saan vaan punasta. Värinpoison jälkeen punasta ja sit uus vaaleenruskee sävy niin punasta:// Huokaus..haluisin kans just jonkun toffeen myös. Kampaaja sanonut etti oikein värjättyyn mustaan, kun ei tuu kuitenkaan sellaista kun haluais.
Ja tosiaan hiukset kamalassa junnossa ton kokeilun jälkeen..

Se vaan sanoo että ota diapamia, rauhotu kun alan puhumaan vaalesta tukasta :whistle: :whistle:

pitäiskö mun kampaajaa vaihtaa :'( :'( ?

Juu, mäkin käyn aina vieraissa, jos oma kampaaja ei suostu tekemään temppuja! ;)

(Ja sitten menen itkien häntä koipien välissä takaisin omani luo ja pyydän häntä korjaamaan tuhon...)

tigillä on hoitoaine -dumb blonde- jolla elvytin ite blondatut hiukseni ku vaihdoin punaisesta valkoiseksi :) hiuksista tulee koppurat mut ku totakäyttää muutaman kuukauden niin ne on kunnossa taas. on kallis mut tosi hyvä aine.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Se vaan sanoo että ota diapamia, rauhotu kun alan puhumaan vaalesta tukasta :whistle: :whistle:

pitäiskö mun kampaajaa vaihtaa :'( :'( ?

Juu, mäkin käyn aina vieraissa, jos oma kampaaja ei suostu tekemään temppuja! ;)

(Ja sitten menen itkien häntä koipien välissä takaisin omani luo ja pyydän häntä korjaamaan tuhon...)

Noin mullekkin voi käydä, mutta juu, vois etsiä jonkun toisen, ainakin kerran kokeilla. Jos sekin sitä mieltä että tulee vaan tuhoa niin täytyy kai unohtaa

Tuskin kampaaja on huvikseen kieltäytynyt värjäämästä! Esim. jos tukkas on heikossa kunnossa, tai sulle ei sovi niin vaalea kuin haluaisit. Hyvä että on rehellinen, mieluummin niin ...kuin se että lopputulos on kauhea. Eikä sellanen vitivalkea sovi kuin Gwen Stefanille...

Yhteistyössä