1
123
Vieras
Elikkäs pukki tuo Parisuhde-pelin,Hienon seinäkellon,mönkijän esiapulauku,namia rasiassa,pierukirjan ja jotakin muuta vielä yritän keksiä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Krääsää. Mut jos mies tykkää ni kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ole hyvät.
miksi ei oo?
Alkuperäinen kirjoittaja meillä ei hankita:No just siksi ei ole järkeä hankkia aikuisille lahjoja, kun ne on tuollaista roskaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Krääsää. Mut jos mies tykkää ni kiva.
ai mikä noista on krääsää?vaikea keksiä miehelle mitään jolla on jo kaikkea..
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Toi pierukirja on vähän mauttoman olonen, mutta muuten ihan hyvät lahjatJos miehes tykkää pieruhuumorista niin mikäs siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Krääsää. Mut jos mies tykkää ni kiva.
Ensiapulaukkua lukuunottamatta kaikki. Meilläkään mies ei tarvii oikein mitään, eikä perusta lahjoista, mut ostan kuitenkin paidan (ei kaulus, vaan ihan tavallisen trikoisen "siistimmän").
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Krääsää. Mut jos mies tykkää ni kiva.
Ensiapulaukkua lukuunottamatta kaikki. Meilläkään mies ei tarvii oikein mitään, eikä perusta lahjoista, mut ostan kuitenkin paidan (ei kaulus, vaan ihan tavallisen trikoisen "siistimmän").
niin no kun mulla mies ostaa itse vaattensa,niihin en puutu.voiko mauttomampaa joululahjaa olla ku paita,huh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Krääsää. Mut jos mies tykkää ni kiva.
niin no kun mulla mies ostaa itse vaattensa,niihin en puutu.voiko mauttomampaa joululahjaa olla ku paita,huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Krääsää. Mut jos mies tykkää ni kiva.
Niin että kun sä kysyt lahjoista mielipiteitä ja joku sanoo jotain negatiivista, ni tasapuolisuuden vuoksi alat lapsellisesti haukkua muiden ostoksia? Mä EN pyytänyt kommenttia, tiedän itsekin että mielikuvituksetonta ostaa paita. Mut mies ei mitään halua eikä tarvitse.
Aivan. Joku. Ja kun mä nimenomaan (toistan itseäni typerästi... ) EN pyytänyt mielipidettä. Luetaan ne vastaukset vaikka kiukku sumentaa silmiä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Krääsää. Mut jos mies tykkää ni kiva.
Niin että kun sä kysyt lahjoista mielipiteitä ja joku sanoo jotain negatiivista, ni tasapuolisuuden vuoksi alat lapsellisesti haukkua muiden ostoksia? Mä EN pyytänyt kommenttia, tiedän itsekin että mielikuvituksetonta ostaa paita. Mut mies ei mitään halua eikä tarvitse.
öö en oo kyl haukkunu ketää vaa kertonu mielipiteeni paita-asiassa ihan niinkuin toisetkin mun lahjoista....ettei joku ny vähän ylireagois
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerintassu:Miksi ostaa turhakkeita? Toki jos mies tykkää, niin mikäs siinä. Ensiapulaukku oli kyllä hyvä.
Itse hankin hotelliyön vain meille kahdelle ja mummulasta hoitopaikan tenavalle. Ah! Laatuaikaa ja toivottavasti laatuseksiä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Krääsää. Mut jos mies tykkää ni kiva.
öö en oo kyl haukkunu ketää vaa kertonu mielipiteeni paita-asiassa ihan niinkuin toisetkin mun lahjoista....ettei joku ny vähän ylireagois