joulujuttuja??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anni"

Vieras
eli kaikki jää taas perinteisesti viimetippaan, eikä rahaakaan ole yhtäpaljon kuin normaalisti eli aika vaatimattomasti tänä vuonna joulua vietetään, mutta pää lyö tyhjää kun yritän miettiä että mitäs kaikkea sitä pitäis muistaa/ehtiä vielä touhutakaan.
jouluaattona siis tulee pukki ja on ruuat, lahjat ja saunat, kuusen koristelut jne. mutta mitäs sitä ennen...muuta kuin ne lahjat ja jouluvalot???
te kenellä valmistelut jo hyvässä vaiheessa kertoilkaapa mitä ootte jo tehneet tai mitä suunnitelleet :)

pukin paketitkin vielä vaiheessa eli lahjavinkkejä otetaan myös vastaan ekaluokkalaiselle ja eskarilaiselle...

Olen tehnyt kaikille joulusaippuaa, etiketit saippuoihin, laittanut jouluvalot sisälle plus kauniin jouluvalokoristeen. Lähipäivinä haen valkean kuusen kellarista ja koristelen valkein/hopein jne. koristein ja kruunaan kauniilla turkooseilla design-valoilla.

Olen askarrellut joulukortit lähipiirin lapsille ja suurimmalle osalle aikuisista. Ne viimeiset askartelen lähipäivinä.
Kortteihin tulevat nauhat ostin jo vissiin alkusyksystä.

Jos eteen tulee, ostan kauniita piparimuotteja ja leivon pipareita, joko viemisiksi tai ihan vaan koristeksi.
Meillä niitä ei kukaan syö.

Pikkuhiljaa siivoan koko asuntoa... sellainen suursiiivous oikein...

Pienoisia lahjavinkkejä (päätät sopiiko teille): Robinin levy, Barbie DVD, Top Models korurasia, Top Models kynät, kumit ja vihkot, Angry Bird Stellan ystäväkirja, värityskirjat (+ puuhakirjat), Disneyn suuri värityskynäsetti, H&M lastenosastolta ponnareita, pinnejä, sormuksia, kaulakoruja, laukkuja, hattuja, hanskoja jne.

Meidän ekaluokkalainen saa mm sähköhammasharjan ja legopaketin. Valmisteluja oon tehnyt pakkaseen valmiiks laatikot ja karjalanpiirakoita. Pikkuhiljaa pitäis siivota ja paketoida lahjat ja kirjoittaa kortit. :)

Yhteistyössä