Onko hyvät lahjat 7v tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai niitä noin isolle pitää jo olla paljon, vai...? Kuulostaa vaan hurjalta kun ei meinata antaa itse meidän kaksivuotiaalle esikoiselle kuin pyjama ja vauvalle ei vissiin mitään :D Eiköhän ne paketteja saa ihan riittävästi kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Kai niitä noin isolle pitää jo olla paljon, vai...? Kuulostaa vaan hurjalta kun ei meinata antaa itse meidän kaksivuotiaalle esikoiselle kuin pyjama ja vauvalle ei vissiin mitään :D Eiköhän ne paketteja saa ihan riittävästi kuitenkin.

Tää lahja-asia jakaa niin paljon mielipiteitä. En voi käsittää, ettei omille lapsille osteta lahjoja. Keiltä ne sitten teillä niitä muuten saa? Vai oletteko jotain teinivanhempia, että teidän iskät ja äitit ostaa teidän lapsille kaikki lahjatkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
-Hello Kitty disco talo
-Prinsessa PC-peli
-Palapeli
-Kylpytakki
-Pyjama

Pitäiskö olla vielä jotain?

Ehkä jonkun halvan lelu-kategoriaan menevän lahjan lisäisin vielä, pikkupehmiksen tai värityskirjan jne.

kivalta kuulostaa .

itse kyllä ymmärrän että vauva ja 2v eivät tarvitse lahjoja. miksi pitäisi ostella ostamisen vuoksi? ei tuon ikäinen kuluta mitään.

isommille saa sitten menemään rahaa kun vaate kuluuu ja harrastavat, satasia kuussa.

Yhteistyössä