Onko huolestuttavaa, kun on vain netti kaverina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin?

Vieras
No on mulla mieskin. Ja jotain kavereita, mutta heihin tulee pidettyä yhteyttä vain esim. facebookin kautta. ei ole oikeita kontakteja ihmisiin. jos ehdotan tapaamista, on kaikilla kiire. kukaan ei tiedä mitä mulle oikeasti kuuluu. ei ole ketään kenelle jakaa tunteita ja huolia. olen aika ahdistunut nykyään enkä edes jaksa enää yrittää pitää yhteyttä kehenkään. kukaan ei kysy vilpittömästi mitä kuuluu. joskus ottavat yhteyttä kun tarvitsevat apua. muuten ei.

No eipä ketään kiinnosta. taitaa olla normaalia. Jollain toisella palstalla joku kysyi, montako ystävää, suuri osa vastasi että puolison lisäksi ei yhtään.

mulla ei ole kuin nettiystävä..tosin tapaan heitä kyllä ihan livenäkin mutta vain muutaman kerran vuodessa..toisaalta tykkään olla tällai rauhassa..mutta joskus sitä kaipais ihan kasvotusten keskustelua.ja huolestuttavaa se on mun mielstä jos kyseessä on lapsi tai nuori..heille kaverit on kaikki kaikessa..jos omat muksut on vaan netissä niin silloin pitäsi hälytyskellot soida.

Pers irti penkistä, kone kiinni ja etsimään oikeita ihmiskontakteja. Nih! Kun kerran koneella jököttää niin voi siinä samalla tutkia vaikka oman paikkakunnan harrastusmahdollisuudet ja lähteä tutustumaan niihin...

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Pers irti penkistä, kone kiinni ja etsimään oikeita ihmiskontakteja. Nih! Kun kerran koneella jököttää niin voi siinä samalla tutkia vaikka oman paikkakunnan harrastusmahdollisuudet ja lähteä tutustumaan niihin...

no mistä niitä oikeita ihmiskontakteja sitten löytää?? mullakin vain yks hyvä ystävä, asutaan eri paikkakunnilla, tavataan kuitenkin lähes viikottain ja soitellaan melkeen joka päivä. mut olis tietysti kiva jos ois joku jonka kans käydä kaupungilla, kahvilla, lenkillä jne...... mut en minä ole ketään löytäny.

Olisi kiva jos joku edes soittaisi joskus. Olen itse yrittänyt välillä soittaa, mutta eivät vastaa ja sitten parin päivän päästä tulee viesti "sori olin *jossakin*, olit soittanut! mitä asiaa" tms..

ole onnellinen. sinulla on niitä kavereita kuitenkin kuten mainitsit. Minä olen ollut ilman kaveria jo kymmenisen vuotta. Ilman YHTÄKÄÄN kaveria. Minulla ei ole sii KETÄÄN kaveria. mies on ja lapset. en soita kenellekään KAVERILLE koskaan, kukaan ei soita minulle koskaan. en käy kenenkään luona kahvilla, eikä kukaan käy meillä. baarissakaan en käy, kun ei ole KETÄÄN, kenen kanssa lähteä.
huvittaa, kun toiset itkee sen perään kun ei ole kavereita ja seuraavassa lauseessa sanovat, että siis on vanhoja koulukavereita joiden kanssa shoppailaan ja ollaan yhdessä viikottain, mutta ei kunnon kaveria :o. Minulla ei ole YHTÄKÄÄN, ollut tosiaan kymmeneen vuoteen.

Sillointällöin iskee apatia, mutta tässä tilanteessa on se hyvä puoli, että minun ei tarvitse hetkeäkään pelätä, että joku pettäisi minut, kavereista siis, kun sellaisia ei ole :).
Viimeisin ylöi kymmenen vuotta sitten karsiutunut kaveruus loppui lkuin seinään ihmisen jota pidin YSTÄVÄNÄNI, kaksinaamaisuuteen. Lapsuudenkaveri, yli 10 vuotta mukana kulkenut tapaus jäi myös riidan takia kelkasta.
joten älkää pliis puhukao yksinäisyydestä, jos teillä niitä kavereita todellisuudessa kuitenkin on!!!