A
aloittaja
Vieras
Mä en yksinkertasesti kestä lukea näitä tekstejä. Itse elin samanlaisessa tunteessa koko lapsuuden ja nuoruuden.. Vasta aikuisena uskalsin ottaa asian esiin.
Ja pakko myöntää etten varmaan olis tässä jos en olis jonkun näköistä selvennystä ja apua asiaan hakenut. Lääkitystä en ottanut, psyk. sairaanhoitajan luona kävin keskustelemassa... Ja kaikista eniten auttoi tieto siitä, että mikä mua vaivaa.
Miksi sitten luet?
Mulla on lapsuudessa ja nuoruudessa sattunut paljonkin ikävää elämässä.
Yläasteella alkoi tyttöje selän takana supastus ja ammattikoulussa alkoi huorittelu. Joka päivä sai repiä itsensä kouluun ja pelätä mitähän taas tänään. Sain kuulla yleistä haukkumista (täysin ilman syytä) huutelua, ja perättömiä juoruja. Jopa netissä saakka.
Loppujen lopuksi en mennyt enään kouluun ja nyt olen ilman ammattia. Haluaisi opiskella mutta pelkkä ajatus saa paniikin valtaan.
Tämän seurauksena en luota yhteenkään naispuoliseen mahdolliseen uuteen tuttuvuutee ja siksipä mulla ei ole ystäviä. Enkä luota kyllä miehiinkään. Kaikista ajattelen aina ensimmäisenä pahaa ja ajattelen että kaikki vaan nauraa mulle mun selän takana.
Jopa jos ollaan ulkoilemassa ja jotkut naureskelee ajattelen ekana et ne nauraa mulle.
Koen itseni rumaksi, oksettavaksi, iljettäväksi. Tyhmäksi.
Mutta toisinaan taas kauniiksi.
Mulle on tosi iso kynnys kertoo kenellekkään miltä musta oikeasti tuntuu.