Onko huolenaihetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä ihmeen kaikkitietävä mamma täällä monella nikillä raivoaa?
Miksi pitää olla tietävinään kaikki kaikesta ja uhmata ihan selvää faktaakin kun on muka niin typerää noudattaa mitään terveydellisiä suosituksia?

Jos itse otat sen pienen pienenkin riskin saada se sikiölle hengenvaarallinen (ihan oikeasti) tartunta, niin älä silti tule aukomaan muille päätäsi.
Sitä maalaisjärkeä saa nimenomaan käyttää tässäkin asiassa, ei tarvitse esittää rankkaa mammaa joka selviää raskaudesta kuin raskaudesta valittamatta!

Alkuperäinen kirjoittaja olet hysteerikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Alkuperäinen kirjoittaja olet hysteerikko:
Tähän voin vaan sanoa, että kiitä tuuriasi, ettei listeria tms. osunut kohdallesi.

Eikun kiitän tervettä järkeäni :)
Ja mulla on kokemusta keskenmenosta ja muista raskaudenajan OIKEISTA vaikeuksista, että ymmärrän hyvin miltä menettämisen pelko ym tuntuu. Hysteriaa en ymmärrä.

Tiesitkö, että listeria aiheuttaa myös keskenmenoa?

Mistä aina piisaa näitä tyyppejä, jotka kuvittelee että raskausajan suositukset on keksittyjä ja liioiteltuja eikä niitä oikeasti tarvi noudattaa ja jos joku noudattaa niin hän on hysteerinen?

En voisi koskaan antaa itselleni anteeksi jos vauvalle jotain sattuisi. En sallisi kenenkään satuttaa lastani, miksi siis itse riskeeraisin? Yhdeksän kuukautta voin varoa syömisiäni jos se antaa rakkaalle rusinalleni hyvän alun elämälle. Se ei tunnu kovinkaan suurelta uhraukselta. Että se siitä. Kukaan ei voi sanoa toiselle että on liian varovainen. Se on jokaisen itse päätettävissä pajonko varoo ja välttää joitakin elintarvikkeita. Kamalaa kun ihmiset haukkuu toista joka vaan tahtoo pitää lapsestaan erityisen hyvää huolta. Eihän se teidän elämää voi häiritä jos toinen varoo. Jos kysymys teitä ärsyttää, niin älkää vastailko!! Jättäkää toisten päätökset rauhaan. Maksa muuten kuulemma neuvolan mukaan poistettiin kiellettyjen listalta viime syksynä. Voimia teille varovaisille!! Pusuja!

Yhteistyössä