[QUOTE="bisse";24983531]Voisiko olla, että sinä vain suljet nuo suhdeajatukset pois mielestäni? Minulle ainakin on käynyt niin muutamiakin kertoja. Mm. tällä hetkellä olen ollut vuoden ajan todella ihastunut pitkäaikaiseen ystävääni. Hän tosin on mies ja minä nainen ja molemmat olemme hyvin tykästyneitä toisiimme. Itse en kuitenkaan uskalla alkaa kuvittelemaan mitään suhdejuttuja, koska hän on turhan rakas menetettäväksi suhdesekoilun takia.
Sisimmässäni siis tiedän, että tuo mies tuntuu "siltä oikealta" minulle. Olemme aivan kuin sielunsisaria, emme riitele koskaan, olemme toistemme seurassa aidompia kuin kenenkään muun kanssa, molemmat olemme sinkkuja. Tämä nyt on vain tällainen näkökulma.[/QUOTE]
En tiiä voiko sitä ajatella ihan noin. Me olemme kumpikin perheellisiä ja eri ikäpolvea. Nyt kun pistät miettimään niin onhan meillä valtavan ihanat välit ja usein esim. halaamme ja meillä on sikälikin suht läheiset välit. Mutta eihän tästä nyt mitään suhdetta voi ikinä tulla, naisia kun ollaan ja niin isolla ikäerolla. Mutta toisaalta nyt kun sanoit niin en tiedä mitä hän ajattelee minusta ja kehuistani, mutta en toisaalta välitä siitä niin, ajatelkoon mitä tahansa kunhan välittää. Kai sitä uuteen ystäväänkin voi tavallaan ihastua?