...lastenvaate ja tarvikeiden verkkokauppa =) ? Onko vaikea jos on monta kauppaa? Mä vaan tykkään noista asioista, niin tekee mieltä jo kauan perusta sen, paitsi ehkä niitä on jo liika :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä kyllä luulen että aika sompaamista jos on pari nettiliikettä ja perhe. plus sulla on vielä työpaikkakin erikseen...
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:keskity yhteen kauppaan :hug: katso, miten tämä nykyinen toimii ja kannattaa. jos homma toimii, niin sit lisää kauppoja verkkoon...
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Musta kuulostaa ihan hyvältä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sitten sun pitää opetella kirjoittamaan suomea kunnolla ja ymmärrettävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:keskity yhteen kauppaan :hug: katso, miten tämä nykyinen toimii ja kannattaa. jos homma toimii, niin sit lisää kauppoja verkkoon...
nyt mulle ainakin kaikki selvä kaupoista ja miten toimia, oppinut aika paljon =)
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Musta kuulostaa ihan hyvältä.![]()
Nyt mun vaan pitää mietiä, ainakin päätän sen varma kevän asti, en mä ihan nyt nyt vielä, sekä ehkä tulee toinen idea =)
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:keskity yhteen kauppaan :hug: katso, miten tämä nykyinen toimii ja kannattaa. jos homma toimii, niin sit lisää kauppoja verkkoon...
nyt mulle ainakin kaikki selvä kaupoista ja miten toimia, oppinut aika paljon =)
Hommasitko Savanna muuten sen kirjanpitäjän?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Musta kuulostaa ihan hyvältä.![]()
Nyt mun vaan pitää mietiä, ainakin päätän sen varma kevän asti, en mä ihan nyt nyt vielä, sekä ehkä tulee toinen idea =)
Mulla on ainakin juurikin ongelmana se, että mistään en saa juuri sellaisia lasten vaatteita, lähinnä nyt mekkoja kuin mä haluan.Onneksi mulla on äiti joka tekee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Onko sulla mennyt niitä vaatteita kuitenkin?? Sen verran erikoisia vaatteita, että ostajakunta on varmasti aika pieni
lastenvaatteita ostaisi varmasti useampi ihminen, itse en ainakaan löytänyt tuolta kaupastasi montaakaan vaatetta, jota ihan tavallinen kaduntallaaja pitäisi päivittäin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onhan nuo mekot tosi kivoja, mut samalla aika epäkäytännöllisiä. Ja ei varmaankaan kovi moni niitä tarvitse.Hintakin tietty vaikuttaa..