Onko hullua halua...

Mun mielestä noita nettikauppoja on niin paljon, että ei välttämättä kohtaa kysyntä ja tarjonta.
Mitä myisit? Meinaan, että harva ostaa esim turvakaukaloita ja vaunuja näkemättä, koskematta ja kokeilematta.
Lastenvaatteita moni ei netistä osta, kun ei tiedä merkkiä, laatua jne.

Mutta mä haluan jotain erilaista myydä ja kyllä vaan ladukasta, en mä mitään suoraan Kiinasta ikinä edes myy lapsille, myös oli ideana ihan luomuvaateet myydä, myös tavalliset, juhlavaatteet, kengät, sisustusjuttuja, erilaiset mukit, lasit, lusikat........mut vain sellaista mitä ei missään ole vielä

Ei ole yhtään vaikeaa. Lastenvaatteet käyvät paremmin kaupaksi kuin naisten vaatteet ja montaa nettikauppaa pyörittää melkein samalla vaivalla kuin yhtä. Tietysti on tärkeätä, että tavara on sellaista, joka menee kaupaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
keskity yhteen kauppaan :hug: katso, miten tämä nykyinen toimii ja kannattaa. jos homma toimii, niin sit lisää kauppoja verkkoon...

nyt mulle ainakin kaikki selvä kaupoista ja miten toimia, oppinut aika paljon =)

Hommasitko Savanna muuten sen kirjanpitäjän?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Musta kuulostaa ihan hyvältä. :D

Nyt mun vaan pitää mietiä, ainakin päätän sen varma kevän asti, en mä ihan nyt nyt vielä, sekä ehkä tulee toinen idea =)

Mulla on ainakin juurikin ongelmana se, että mistään en saa juuri sellaisia lasten vaatteita, lähinnä nyt mekkoja kuin mä haluan. :whistle: Onneksi mulla on äiti joka tekee :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
keskity yhteen kauppaan :hug: katso, miten tämä nykyinen toimii ja kannattaa. jos homma toimii, niin sit lisää kauppoja verkkoon...

nyt mulle ainakin kaikki selvä kaupoista ja miten toimia, oppinut aika paljon =)

Hommasitko Savanna muuten sen kirjanpitäjän?

Kyllä, nyt mulla aika hieno kirjänpitäjä joka selittääkin kaikki, huomenna mies vie papereita hänelle ja mä joku lahja haluan antaa myös, kun hän on myös kuin ihminen tosi mukava

Onko sulla mennyt niitä vaatteita kuitenkin?? Sen verran erikoisia vaatteita, että ostajakunta on varmasti aika pieni :(

lastenvaatteita ostaisi varmasti useampi ihminen, itse en ainakaan löytänyt tuolta kaupastasi montaakaan vaatetta, jota ihan tavallinen kaduntallaaja pitäisi päivittäin

Musta kuulostaa ihan hyvältä. :D

Nyt mun vaan pitää mietiä, ainakin päätän sen varma kevän asti, en mä ihan nyt nyt vielä, sekä ehkä tulee toinen idea =)

Mulla on ainakin juurikin ongelmana se, että mistään en saa juuri sellaisia lasten vaatteita, lähinnä nyt mekkoja kuin mä haluan. :whistle: Onneksi mulla on äiti joka tekee :D

ja mä just haluan semmosia tosi juhlavia mekkoja, esim:

productimg1258668688016.jpg

mut ei se edes ole mikään erikoinen, jos löydän kva niin lähetän, mä näin yhdellä amerikalaisella sivulla niin erikoiset kauniit mekot :p

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Onko sulla mennyt niitä vaatteita kuitenkin?? Sen verran erikoisia vaatteita, että ostajakunta on varmasti aika pieni :(

lastenvaatteita ostaisi varmasti useampi ihminen, itse en ainakaan löytänyt tuolta kaupastasi montaakaan vaatetta, jota ihan tavallinen kaduntallaaja pitäisi päivittäin

Siitä mä en voi kertoa =) mut kaikki ok

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onhan nuo mekot tosi kivoja, mut samalla aika epäkäytännöllisiä. Ja ei varmaankaan kovi moni niitä tarvitse.Hintakin tietty vaikuttaa..

juu mä tiedän ettei Suomessa kovin moni laita lapsille siitä, esimerkiks Virossa aina laitetaan juhlaan joku semmonen mekko lapsille, mä muistan kun mä olin pieni, voi miten ihanat mekot mulla oli, miks en ole säästänyt niitä, ne varma ovat aika arvokkaat nyt, kun ennen tehtiin oikeasti ihania mekkoja

Paljonko varastoon pitäisi laittaa rahaa kiinni? Minusta ihan hyvä idea, etenkin jos valikoima olisi jotakin muuta kuin muilla, mutta markkina on aika pieni. En uskaltaisi itse laittaa kovin paljoa varastoon kiinni, mutta jos voisi myydä jotenkin niin, että hankkisi vain tilatut, niin sitten ehkä.

Yhteistyössä