Onko hormonikierukan omaavia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mirena kierukka ollut runsaan vuoden ja edelleen menkat tulevat säännöllisesti.Vuoto onneksi niukentunut.

Kai mulla on erittäin vahva toi hormonitoiminta...varmaan 70 kymppisenäkin vielä menkat :kieh:
Niin vakuuttivat että menkat jää pois, mutta ei vaan ole jääneet |O

9kk ollut mirena. Ekat 5kk oli veristä vuotoa lähes päivittäin. 5kk jälkeen kuukautiset jäi pois kokonaan. Nyt 4kk ollut aivan käsittämättömän mahtava olo.
Se on niin henk. koht miten toimii.
Tosin hiukset tulee likaseksi tosi nopeesti (rasvottuu).
Ja finnejä alkanut tulemaan kun ennen ei ollut.

Kiitos vastauksistanne! :wave:

Mulla on ollut Mirena jo yli vuoden päivät ja nyt muutaman kuukauden aikana tullut yllätysmenkat. Ekan kerran pari kuukautta sitten ja nyt alkoi taas.
Välillä tulee sellaista punaista vuotoa, ei kuitenkaan niin runsasta kuin kuukautiset.

Tuntuu vaan aika oudolto näin yhtäkkiä...

Mulla ollu mirena reilun vuodon, edelleen tulee menkat säännöllisesti mutta ovat niukemmat. Aluksi oli muistaakseni vähän aikaa jotain tiputtelua, mutta enää ei oo mitään "välivuotoja". Kovasti odottelen josko menkat loppuis jossain vaiheessa kokonaan. Tyytyäväinen oon kyllä ollu :-)

Mulle laitettiin ehkäisyn vuoksi, sekä sen lisäksi kivuliaiden ja runsaiden kuukautisten takia. Kierukka on ollut nyt sen n. 6kk, ja juuri tuo mirena. Mulla edelleen tulee kuukautiset, jokseenkin normaalit...mutta huomattavasti vähemmän vuotoa (ennen ne oli todella reilut). Vieläkin on tallella kivuliaat kivutkin, mutta ennen ne kesti monta päivää nyt tasan yhden. Alussa hormoonit vähän taas jylläs, mutta sekin tasottui ajan kuluessa, kun keho hyväksyi kierukan olemassa olon. Tää on tähän mennessä ollut kyllä ehdottomasti paras, vaikkakin tuntuu ettei mulle täysin mikään hormooni juttu sopiskaan.

Yhteistyössä