Mulle sanottiin aikanaan että hormonikierukkaa ei normaalisti edes laiteta sellaselle joka ei ole synnyttänyt, koska ei tahdo mahtua kohtuun.Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:Mulla laitettiin niin, etten ollut saanut siinä kohtaa vielä lapsia. Kohtua jouduttiin sen takia vähän suurentaa, että saatiin se mahtumaan. Sattu muuten ihan s**tanasti! ja yrjöilin sen jälkeen. Mutta olen kyllä sitten jutellut monien kanssa ja valtaosa on ollut sitä mieltä, että kun sen on attanut sen jälkeen kun on lapsen pyöräyttänyt niin on nipistänyt tai tuntunut epämiellyttävältä, mutta ei varsinaisesti sattunut.
Joo, mulle laitettiin se tosi runsaiden menkkojen takia ja hyvin autto ongelmaan. Siksi ne sitä kohtuakin suurensi ku ei ois tosiaan muuten mahtunu.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Mulle sanottiin aikanaan että hormonikierukkaa ei normaalisti edes laiteta sellaselle joka ei ole synnyttänyt, koska ei tahdo mahtua kohtuun.Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:Mulla laitettiin niin, etten ollut saanut siinä kohtaa vielä lapsia. Kohtua jouduttiin sen takia vähän suurentaa, että saatiin se mahtumaan. Sattu muuten ihan s**tanasti! ja yrjöilin sen jälkeen. Mutta olen kyllä sitten jutellut monien kanssa ja valtaosa on ollut sitä mieltä, että kun sen on attanut sen jälkeen kun on lapsen pyöräyttänyt niin on nipistänyt tai tuntunut epämiellyttävältä, mutta ei varsinaisesti sattunut.