Onko himoissasi vaihteluja kk-kierron mukaan?

Mä ajattelin heti vaan ruokaa, kun luin otsikon. :ashamed: Mutta joo, muutkin himot vaihtelee kierron mukaan. :D Menkkojen aikana ei tee tippaakaan mieli, mutta heti menkkojen jälkeen ovikseen asti olen ihan paineessa koko ajan ja sit tasoittuu taas.
 
harmitus
Mulla tekee älyttömästi mieli juuri oviksen aikaan. MUTTA silloin se on kauhean kivuliasta, joten joko sormetan tai vain välttelen ajattelemasta asiaa sillon.
Joskus annan himojen viedä, mutta sitten joudun kärsimään kamalista tuskista. Kuin penikseen olisi kiinnitetty sukkapuikko tms. kun niin kipeästi tuikkii.
 
Mulla tekee älyttömästi mieli juuri oviksen aikaan. MUTTA silloin se on kauhean kivuliasta, joten joko sormetan tai vain välttelen ajattelemasta asiaa sillon.
Joskus annan himojen viedä, mutta sitten joudun kärsimään kamalista tuskista. Kuin penikseen olisi kiinnitetty sukkapuikko tms. kun niin kipeästi tuikkii.
Eli kipuja on muillakin? Mulla on oviksen aikaan maha niin kipee että otan buranaa, mut silti, vaikka se tekee kipeetäkin, niin himot vie voiton... Sitten taas just ennen menkkoja kun ois ne "varmat päivät" ei tee kyllä mieli tippaakaan, melkein turpaan tulee jos ehdotellaan. Niillä jotka pitää varmoja päiviä ehkäisykeinona on varmaan TOSI kiva seksielämä jos tää on normaalia... :/
 
"minnipinni"
No mua himottaa aina :D Mut oonkin luonnonoikku, kuulema :D Muutun tosi v-mäiseksi, jos en saa orgasmia säännöllisesti. Mielellään joka pvä ja sellanen 2-3 krt/pvä on hyvä tahti mulle :)
 
Khyllä. Pahinta oviksen aikaan. Sillon sattukin yks vahinko, kun pistettiin puolinukuksissa (jo kolmatta kertaa ko päivälle) ilman kumia :ashamed: No sitte oltiinki keskeytyksessä :headwall:

Mutta oon kyllä huomannu, että panettais vähän koko ajan. Nytki on menkat (vaikka keskeytyksen jälkeen ekat) niin silti olis tarvetta saada. Eilen mies saiki sitte ilman kumia, kun on varmoja päiviä :p

Ennen olin pillereillä ja viimeks vajaan vuoden kierukalla, niin ei olis ollu mitään tarvetta paneskella. Nyt huomaan olevani Nainen, jotenki ihanaa, vaikka niin vaarallista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27899509]Juuri noi, menkkojen loppumisesta ovikseen asti himottaa, oviksesta menkkoihin ei vois vähempää kiinnostaa..[/QUOTE]

Ihan sama juttu täälläkin.
 
[QUOTE="sinkku";27899641]Mulla parhaillaan ovis ja tuntuu vaikuttavan koko elämään. Nyt ei kannattaisi ainakaan bilettämään lähteä... hui.[/QUOTE]

Joo se voi olla, että miehetki aistii/haistaa sun panetuksen :whistle: Siellä on oven takana jonoa :D

Siis ihan oikeasti, musta ainaki välillä tuntuu siltä. Vaikkakin naimisissa olen...
 
Khyllä. Pahinta oviksen aikaan. Sillon sattukin yks vahinko, kun pistettiin puolinukuksissa (jo kolmatta kertaa ko päivälle) ilman kumia :ashamed: No sitte oltiinki keskeytyksessä :headwall:

Mutta oon kyllä huomannu, että panettais vähän koko ajan. Nytki on menkat (vaikka keskeytyksen jälkeen ekat) niin silti olis tarvetta saada. Eilen mies saiki sitte ilman kumia, kun on varmoja päiviä :p

Ennen olin pillereillä ja viimeks vajaan vuoden kierukalla, niin ei olis ollu mitään tarvetta paneskella. Nyt huomaan olevani Nainen, jotenki ihanaa, vaikka niin vaarallista.
Sori mut ei kuulosta kovin järkevältä. Just oot ollu keskeytyksessä ja nyt vetelet ilman kumin ja luotat varmoihin päiviin! Mistä tiiät millanen kierto tulee keskeytyksen jälkeen? Vaikka ovis oiskin heti ku menkat loppuu ja sitten oot taas keskeytyksessä? Katoppa ku ne siittiöt ihan jonkun aikaa eleleekin siä sun sisuksissa. Siis musta keskeytys ei oo mikään synti, mutta kannattais siitä nyt jotakin ees oppia.
 
  • Tykkää
Reactions: Empuuu
"vieras"
Khyllä. Pahinta oviksen aikaan. Sillon sattukin yks vahinko, kun pistettiin puolinukuksissa (jo kolmatta kertaa ko päivälle) ilman kumia :ashamed: No sitte oltiinki keskeytyksessä :headwall:

Mutta oon kyllä huomannu, että panettais vähän koko ajan. Nytki on menkat (vaikka keskeytyksen jälkeen ekat) niin silti olis tarvetta saada. Eilen mies saiki sitte ilman kumia, kun on varmoja päiviä :p

Ennen olin pillereillä ja viimeks vajaan vuoden kierukalla, niin ei olis ollu mitään tarvetta paneskella. Nyt huomaan olevani Nainen, jotenki ihanaa, vaikka niin vaarallista.
Tosi vastuullista meininkiä. Tosi Nainen jota himottaa niin ettei ehdi edes ehkäisystä huolehtia. Saahan sitä aina keskeytettyä raskauden. Tosi Nainen!
 
Sori mut ei kuulosta kovin järkevältä. Just oot ollu keskeytyksessä ja nyt vetelet ilman kumin ja luotat varmoihin päiviin! Mistä tiiät millanen kierto tulee keskeytyksen jälkeen? Vaikka ovis oiskin heti ku menkat loppuu ja sitten oot taas keskeytyksessä? Katoppa ku ne siittiöt ihan jonkun aikaa eleleekin siä sun sisuksissa. Siis musta keskeytys ei oo mikään synti, mutta kannattais siitä nyt jotakin ees oppia.
Totta, ei ihan viisasta :ashamed: Vuoto sen verran runsasta jo tänään, että tuskin heti ovista on tulossa. Eikös ne siittiöt elä n.3pv!? (Katsoo peiliin ja on tarkempi vastedes!)
 

Yhteistyössä