?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Sen verran törppöjä molemmat, että voisi vaikka ollakin![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:onx majuri nyt kommentoinut jotain?
Ja useammankin on neuvonut katsomaan peiliinAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:onx majuri nyt kommentoinut jotain?
Käski ainakin mun aidata pihani.![]()
Mutta tunnetko hänet kuitenkin? Ettekö te herrat majurit varmaan ole kaikki tuttuja keskenänne, puhutte tärkeistä asioista kovalla äänellä ja sanotte, että ettekö te tiedä kuka minä olen?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jahas minusta keskustellaan, pakko tuottaa pettymys joillekkin, sillä en ole Timo T. A. Mikkonen. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jahas minusta keskustellaan, pakko tuottaa pettymys joillekkin, sillä en ole Timo T. A. Mikkonen. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jahas minusta keskustellaan, pakko tuottaa pettymys joillekkin, sillä en ole Timo T. A. Mikkonen. B)
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jahas minusta keskustellaan, pakko tuottaa pettymys joillekkin, sillä en ole Timo T. A. Mikkonen. B)
onkos sulla lapsia? Oletko kommentoinut lasten kasvatukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei siitä ota selvää, kuka se on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei siitä ota selvää, kuka se on![]()
Tietysti Herra isoherra
Alkuperäinen kirjoittaja !:Totta. Sellaiset juuri tapaakin kovin ahkerasti palstailla vauvapalstoilla...tunnusmerkit täyttyvät ihan selvästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja !:Totta. Sellaiset juuri tapaakin kovin ahkerasti palstailla vauvapalstoilla...tunnusmerkit täyttyvät ihan selvästi.
Millasii tunnusmerkkejä sä tarkoitat?![]()