Alkuperäinen kirjoittaja d:Sait oman puolituntisesi julkisuudessa ap. Lopeta jo. Oikein yrität, että sinulta tivattaisi KUKA KUKA KUKA.
Taidat nauttia?![]()
Joo saan nautintoa oikein ihanasti... ihan kohta olen tyydytetty....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Sait oman puolituntisesi julkisuudessa ap. Lopeta jo. Oikein yrität, että sinulta tivattaisi KUKA KUKA KUKA.
Taidat nauttia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Alkuperäinen kirjoittaja d:Sait oman puolituntisesi julkisuudessa ap. Lopeta jo. Oikein yrität, että sinulta tivattaisi KUKA KUKA KUKA.
Taidat nauttia?![]()
Joo saan nautintoa oikein ihanasti... ihan kohta olen tyydytetty....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SIIS IIK KÄYTTÄÄKÖ JULKUTKIN NETTIÄ JA PALSTAILEE???????? AP HANKI ELÄMÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:No on tällä palstalla sen tiedän...törmättiin sit sattumalta toisella palstalla ja kuva oli siellä....yllätyin kovasti...
Hän näki myös kuvani
Voitko sä kertoa kuka?
No miten sä sitten tiijät, että palstailee jos ette täällä törmänneet? Oliko sama nicci, kun täällä vai kertoko itte palstailevansa? Mä en nyt ihan tajunnut.
Hei ap vastaa miulle =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks Timppa se kannabis Timo, joku mikälie?
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:No on tällä palstalla sen tiedän...törmättiin sit sattumalta toisella palstalla ja kuva oli siellä....yllätyin kovasti...
Hän näki myös kuvani
Voitko sä kertoa kuka?
No miten sä sitten tiijät, että palstailee jos ette täällä törmänneet? Oliko sama nicci, kun täällä vai kertoko itte palstailevansa? Mä en nyt ihan tajunnut.
Hei ap vastaa miulle =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
No ootko sä se?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
No ootko sä se?
No tavallaan oon julkkis, mutta en Mikkonen
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
No ootko sä se?
No tavallaan oon julkkis, mutta en Mikkonen