Onko herqules-vaunut/rattaat hyvät?

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
=)
Näyttää niin näpsäköiltä että ajateltiin joskos sellaiset ostettaisiin sitten kun kolmas lapsi tulee :)

Nyt ollut emmaljungan Duo Edget mutta niissä jo niiiiiin paljon erilaisia vikoja että uudet on ostettava :) Vähän pienempi kokoset ois nyt hakusessa :)

mulla on kokemusta nyt reilun 9 kuukauden ajalta razor spin 6 ja ovat toooodella hyvin kestäneet SUURTA käyttöä.
menivät kantokassin kanssa vastasyntyneellä hyvin ja nyt ovat kuomuina sit kätevät. mä tykkään ja suosittelen.
ainoa miinus ehkä, että tavarakori on aika ylhäällä istuinosaa, joten vaikee ujutella joskus sinne suuria määriä ostoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mulla on kokemusta nyt reilun 9 kuukauden ajalta razor spin 6 ja ovat toooodella hyvin kestäneet SUURTA käyttöä.
menivät kantokassin kanssa vastasyntyneellä hyvin ja nyt ovat kuomuina sit kätevät. mä tykkään ja suosittelen.
ainoa miinus ehkä, että tavarakori on aika ylhäällä istuinosaa, joten vaikee ujutella joskus sinne suuria määriä ostoksia.

Me varmaan hommattaisiin nuo razor4 vai mikähän se oli? :) Kun asutaan maalla niin on hyvä että renkaissa on kokoa :)
Eli olivat hyvät tuon kantokassin kanssa? :) Oliko teillä talvi vai kesävauva? Ei tarvitse siis hommata välttämättä tuota erillistä koppaosaa? :)

Mietittiin sitäkin meinaan että olisiko tuo kantokassi hyvä vai pitäisikö olla koppa erikseen :) Nykyisissä rattaissa siis oli koppaosa ihan erikseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Me varmaan hommattaisiin nuo razor4 vai mikähän se oli? :) Kun asutaan maalla niin on hyvä että renkaissa on kokoa :)
Eli olivat hyvät tuon kantokassin kanssa? :) Oliko teillä talvi vai kesävauva? Ei tarvitse siis hommata välttämättä tuota erillistä koppaosaa? :)

Mietittiin sitäkin meinaan että olisiko tuo kantokassi hyvä vai pitäisikö olla koppa erikseen :) Nykyisissä rattaissa siis oli koppaosa ihan erikseen :)

meillä poika syntyi lokakuun ihan lopulla, joten on kai sellai "semi-talvivauva" :) ei ikinä ollut kyllä kylmissään pehmeessä kantokopassa, kun oli makuupussissa topattuna - asutaan etelä-suomessa.et mä sanosin, että sillä kassilla pärjää.

me myös asumme maalla ja keväällä rospuuton aikaan mentiin metsäautotietä täysin vaivatta. Nopeat iskeä linkkuun, tosin tuo koriin tavaroiden laittaminen on välillä hankalaa kun rako on pieni, mutta en vaihtaisi, olen vaan kiitellyt itseäni että ostin nuo enkä muita; ostopäätös syntyi 5minuutissa

herquleksen kaikissa rattaissa on aika isot pyörät =) paitsi matkiksissa. niissä ei vain kovin pitkä lapsi mahdu nukkumaan. mutta kulkee kyllä kaikkialla! noi on ollut meillä kaikista rattaista pisimpään

Yhteistyössä