K
kokemus
Vieras
Kuuntelen joskus yhden tuttavani juttuja. Hänen lapsensa on aivan erityisiä ja muiden lapset eivät ole mitään. Nykyään sama tuttuni opiskelee ja kuulemma kun hän käy luennoilla, muut oppilaat eivät osaa mitään ja hän saa aina kehuja opettajilta, kun hän on niin hyvä. Hän on aivan paras tässäkin. (Kertoilee jokaisen tentin arvosanan ja naureskelee muiden tuloksille, kuinka hän on hyvä)
Siis hän on ollut aina tällainen. Haukkui minun vanhempieni talon viestillä minulle, kun oli sattumalta ajanut talon ohi ja oli saanut selville, että kyseinen talo on vanhempieni. (Itse en kertonut talosta)
ja kun he itse rakensivat taloa lähetti talosta kuvia kavereidensa sähköposteihin, kuinka erinomaista taloa rakennetaan. Olen jotenkin väsynyt tähän kaveriin. Hän mollaa kaikki muut, mutta kehuu itseänsä kokoajan.
Onko kyseessä narsisti?
Siis hän on ollut aina tällainen. Haukkui minun vanhempieni talon viestillä minulle, kun oli sattumalta ajanut talon ohi ja oli saanut selville, että kyseinen talo on vanhempieni. (Itse en kertonut talosta)
ja kun he itse rakensivat taloa lähetti talosta kuvia kavereidensa sähköposteihin, kuinka erinomaista taloa rakennetaan. Olen jotenkin väsynyt tähän kaveriin. Hän mollaa kaikki muut, mutta kehuu itseänsä kokoajan.
Onko kyseessä narsisti?