?
.......
Vieras
[QUOTE="vieras";25904015]Näin. Eroosio on paljon suurempi ongelma.[/QUOTE]
No mulla ei oo sitä eroosiotakaan, ei ainakaan hammaslääkäri oo maininnut
No mulla ei oo sitä eroosiotakaan, ei ainakaan hammaslääkäri oo maininnut