Onko haitallista, jos syö joka päivä purkki ananasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et sä kuule voi tuorettakaan ananasta syödä, kyllä siinäkin on vaikka mitä myrkkyjä. Ja hedelmissä yleensäkin on kaikkea haitallista. Ei niitä kannata kenenkään syödä!!! Korkeintaan pelkkää rahkaa voit syödä, ilman mitään lisukkeita.
 
[QUOTE="vieras";25904087]Oletko oikeasti ajatellut, että einekset ovat terveellisiä?[/QUOTE]

Säilyke ei ole eines. Ihmeellistä, miten hukassa ihmiset ovat eines-termin kanssa...
 
[QUOTE="vieras";25904167]Säilyke ei ole eines. Ihmeellistä, miten hukassa ihmiset ovat eines-termin kanssa...[/QUOTE]
No sanotaan sitten, että oletko ajatellut, että säilykkeet ovat terveellisiä.
 

Yhteistyössä