Onko haaveenanne syödä vielä iltapalaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevyesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Joko ap haaveilee aamupalasta?

Voihan sen siksikin muuttaa. Se olis kuitenkin se salaatti, se on jo jääkaapissa. Mitähän muuten mahtoi lapsi ajatella kun veti tänään kurkut pakkaseen ja jätti yhden laittamatta? ettei olis vaan aatellut, et ylimääräset pakastetaan. No, ei niillä kurkuilla enää mitään tee
 

Yhteistyössä